In september 2009 heb ik een R1100RT gekocht. Daarvoor heb ik me uitgebreid ingelezen op dit forum. Dank jullie allen daarvoor!
Vrij kort daarna heb ik me met een heel verhaal hier voorgesteld. Vervolgens klikte ik op "bevestig" en bleek dat ik eerst moest registreren...

Nu een jaar later neem ik toch maar de tijd voor een tweede poging.
Ergens rond mijn twaalfde zei mijn vader in een onvergeeflijk vader-zoon moment: rij jij maar! En dus spoot ik, met mijn vader achterop, volgas bij de buren de tuin in! Onverstoorbaar zette mijn vader de motor weer op de weg en toen mocht ik een tweede poging wagen. Sindsdien heb ik tot mijn 21ste altijd op de Honda CB185T gereden. Eenmaal uit huis heeft het nog tot mijn 30ste geduurd voor ik mijn rijbewijs haalde. En zelfs tot 2002 dat ik een motor kocht. Het leek er op dat ik papa ging worden en ik dacht: nu of nooit! (Dat begreep mijn vrouw niet, die dacht dat ik een Maxi-cosi zou kopen)
Het werd een K100RT, waarvan ik verwachte dat hij groter was dan een Japanner of een Italiaan. Na een half uur rijden deden mijn knieen echter pijn van de druk tegen de kuip (1,98m). Toen het voorwiel vervolgens een keer onder me weggleed met 100km/u en de motor een iets ander uiterlijk kreeg heb ik maar voor de R1100RT gekozen.
Een heel fijne motor, maar eerlijk gezegd droom ik van de 1200 GS Adventure....
(voor erbij natuurlijk, want vandaag was ik weer erg gelukkig met mijn kuip!)
Groetjes, Fokke