Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Hans Jongeneel

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Hans Jongeneel »

Ik ben Hans en 54 jaar.
Al vanaf mijn jeugd wilde ik een BMW motor rijden. Mijn ouders adviseerden eerst het autorijbewijs te halen en daarna kwam mijn BMW.
Op mijn 19e had ik mijn BMW R100RT, een proefrijbewijs aangevraagd en weken door Breda gereden. Mijn examinator keek heel verbaasd toen ik aangaf op deze BMW R100RT examen te willen rijden. Toch glansrijk geslaagd. Ik heb jaren op deze motor gereden, ook tijdens mijn diensttijd van Breda naar Oirschot.
Verliefd, getrouwd, kinderen; mijn BMW moest wijken voor een auto. Met een gezin (vrouw en 3 jongens) ook veel handiger.
Half jaren negentig kwam er een BMW K100 op mijn pad gevolgd door een K100RT. Op beide motoren heb ik jaren met plezier gereden, maar ik miste het boxergevoel.
Vanaf 2008 ben ik weer terug bij de BMW boxer; een blauwe R1100RT. Een heerlijke motor waarop ik het nog jaren vol kan houden. Misschien in de toekomst een R1150RT maar de R1200RT kan mij, op dit moment, door de hoekige vorm weinig bekoren.
Ik ben niet zo'n forumbezoeker maar geniet wel regelmatig van jullie BMW site. Ik heb toch het gevoel bij een BMW-familie te horen.
Al vanaf mijn jeugd ben ik weg van BMW motoren en tot op de dag van vandaag vind ik dat ik een goede keus heb gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Hans, Dordrecht.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Hans,
Leuk dat je je even voorstelt op het RT-forum .
Natuurlijk ben je niet verplcht om postings te plaatsen. Een goede lezer vindt hier al erg veel van zijn gading.
Toch wel mooi dat "proefrijbewijs" destijds, "L" bordje op je fiets en rijden maar. Er zaten wel wat restricties aan qua tijden en lokaties waar je niet mocht komen. Het was in ieder geval een goede manier om snel je echte rijbewijs te halen.
Veel plezier van je -1100- en het RT-forum
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hallo Hans,

in de eerste plaats van harte welkom op het RT-forum en en in deze RT familie.
Leuk dat je de gelegenheid hebt genomen om je voor te stellen. _004

Tevens heb je al de nodige BMW ervaring.
Wellicht tot ziens hier op het forum of tijdens een van de forumactiviteiten.

[groet]
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

van harte welkom op het forum en veel veilige km toegwenst op je RT.
Randy
Type: R1200RT
Bijz: Alarm,Bi-Xenon,ESA,GPS,50ltr topcase,Full options
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Randy »

Hallo Hans ,

van harte welkom en van harte gefeliciteerd met je RT , veel veilige km's toegewenst .

met vriendelijke -1200- groeten ,
Randy
WernerB
Type: R1200RT
Bijz: Midland BT next/TomTom 550
Woonplaats of omgeving: Tholen

Ongelezen bericht door WernerB »

Hallo Hans,
Ondanks het feit dat je geen frequente forum-bezoeker bent, toch van harte welkom op dit fantastische forum
Ik wens je veel zonnige en veilige kilometers toe.

have a nice BMW-day!
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB

.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”