Slotje op oude onderwerpen

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Slotje op oude onderwerpen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Vandaag heb ik een aanvang gemaakt om oude onderwerpen (voor 1 jan 2010) op slot te zetten.
Het gebeurt regelmatig dat er reacties kwamen op onderwerpen die allang niet meer relevant waren. Oude onderwerpen verwijderen is geen optie, omdat ze als naslag zeker wel van nut kunnen zijn.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
PaulRS

Re: Slotje op oude onderwerpen

Ongelezen bericht door PaulRS »

Hoi.

Slotje op 'ABS moe''?

Waarom?

Ik zie wel meer een onderwerp op slot gaan zonder reden en zonder dat die vervaldatum in zicht komt?

Groeten, Paul.
Geht net, gibbet net.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Soms wordt er ook een slotje geplaatst op onderwerpen waar de starter van het draadje aangegeven heeft dat de vraag beantwoord is, of het onderwerp ruimschoots van reacties voorzien is en antwoord op de vraag te vinden is.

Dit ook om het forum een beetje actueel te houden en de onderwerpen meer to-the-point zonder dat het hele lange draadjes worden die te veel afwijken waar het draadje ooit om begonnen is.

Als je het niet eens bent met het sluiten van een bepaald onderwerp kan je altijd via PB aan Jos WRSM verzoeken het draadje weer open te zetten, opdat je wederom een reactie kunt geven.

Daarnaast verwachten we van iemand die een bepaald draadje start, ook een actieve bijdrage blijft geven, een reactie, een terugkoppeling.
Kortom, participatie.
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Het valt me op dat er veel slotjes worden geplaatst de laatste dagen en dat het erg snel gaat. :roll:
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

Ik had iets geplaatst in eigen topic. Ik merkte wat ik gezegd had niet klopte. Ik wilde mijn bericht kwartier na plaatsen wijzigen. Zit er al een slot op. :$
Inspector Gadget

Het is ook een stukje huishouding, niet alleen van (eventueel) te oude onderwerpen.
Soms zijn er ook onderwerpen die meer een mededeling zijn, waar het geven van (al dan niet veelvuldige) meningen of reacties e.d. niet te verwachten valt.
Of weinig verder zal bijdragen.

Geef gerust aan om welke onderwerpen het gaat (via PB aan Jos WRSM), en een slotje kan er wellicht af.

Of je kunt altijd een nieuw draadje starten, verwijzende naar het gesloten draadje.
De moderators kunnen dan je reactie naar het gesloten draadje verplaatsen en alsnog eventueel dat draadje weer open stellen.
Bijvoorbeeld.

En, even voor alle duidelijkheid, ik ben niet de enige die slotjes plaatst of kan plaatsen.
wil51 schreef:Ik had iets geplaatst in eigen topic. Ik merkte wat ik gezegd had niet klopte. Ik wilde mijn bericht kwartier na plaatsen wijzigen. Zit er al een slot op. :$
En heb je al een PB aan Jos WRSM gestuurd? _001
Danwel om welk topic gaat het?
wil51
Type: R850RT
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

dutchmidiman schreef:
wil51 schreef:Ik had iets geplaatst in eigen topic. Ik merkte wat ik gezegd had niet klopte. Ik wilde mijn bericht kwartier na plaatsen wijzigen. Zit er al een slot op. :$
En heb je al een PB aan Jos WRSM gestuurd? _001
Danwel om welk topic gaat het?
Ik heb geen PB gestuurd. Ging over topic Kissan soap. Ik melde dat programmeren moeilijk was. Maar ik maakte een bedieningsfout. Brake Flash programmeren was toch geen probleem. Ik had de Engelse tekst even verkeerd vertaald. _001
Dat wilde ik even rechtzetten.
Inspector Gadget

Draadje is weer opgezet, ga je gang.
Bart51
Bijz: BMW R850R
Woonplaats of omgeving: Groene Hart

Ongelezen bericht door Bart51 »

Kunnen de gesloten draadjes/items enz niet in een aparte rubriek worden opgeslagen, zodat we niet eerst al die zaken de revue moeten laten passeren voordat we weer bij "vandaag" zijn?

Groetjes Bart
Yamaha Maxim 1986 1996-1999
BMW R1100RS 1994 1999-2001
Honda Transalp 1998 2001-2003
Kawasaki ZR7S 2003 2003-2006
BMW R1100R 1997 2006-2010
BMW R1100RT 1999 2010-2014
BMW F650GS 2001 2014- 2017
BMW R850R 1999 met een Garmin Zumo 350 LM 1997-2020
EL SCORPIO
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Ik weet dat het systeemtechnisch mooi is om orde op zaken te houden.
Daarom is het sluiten van dit soort dingen na een bepaalde tijd een goed gegeven is.
Helaas werken we met mensen en de een wil graag iets langer bewaren, open houden dan de ander.
Voor de beheerders van dit forum is het verrekte lastig om iedereen tevreden te houden maar ze doen hun verrekte goede best.
Probeer dit als gegeven mee te nemen als jullie een melding maken of iets open moet of dicht moet.
Ik begrijp het standpunt van de beheerders en ook van de gebruikers.
Ik heb hier ook dagelijks mee te maken.
Ze doen het niet om iemand te pesten en ik vind dat ze het respectvol doen.
Ik denk dat als je aangeeft dat je iets open wilt houden ze hier absoluut niet moeilijk om doen.
Maar soms moet je als beheerder stappen ondernemen om de boel overzichtelijk en draaiende te houden.

Dus mijn vraag aan iedereen: Laten we ze helpen en zo help je jezelf. _004
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

De mods staan hier helemaal achter . . . . . _004 _004 _004
bedankt Richard.
beemerrichard schreef:Ik weet dat het systeemtechnisch mooi is om orde op zaken te houden.
Daarom is het sluiten van dit soort dingen na een bepaalde tijd een goed gegeven is.
Helaas werken we met mensen en de een wil graag iets langer bewaren, open houden dan de ander.
Voor de beheerders van dit forum is het verrekte lastig om iedereen tevreden te houden maar ze doen hun verrekte goede best.
Probeer dit als gegeven mee te nemen als jullie een melding maken of iets open moet of dicht moet.
Ik begrijp het standpunt van de beheerders en ook van de gebruikers.
Ik heb hier ook dagelijks mee te maken.
Ze doen het niet om iemand te pesten en ik vind dat ze het respectvol doen.
Ik denk dat als je aangeeft dat je iets open wilt houden ze hier absoluut niet moeilijk om doen.
Maar soms moet je als beheerder stappen ondernemen om de boel overzichtelijk en draaiende te houden.

Dus mijn vraag aan iedereen: Laten we ze helpen en zo help je jezelf. _004
Jos WRSM
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Het BMW RT Forum draait inmiddels alweer meer dan 4 jaar. Het gevolg hiervan is dat er meer dan 4.000 onderwerpen met meer dan 50.000 berichten zijn gepost.
Om het forum overzichtelijk en leesbaar te houden gaan we met man en macht oude en opgeloste draadjes sluiten. Ook worden, voorzover als mogelijk, dubbelpostings, te lange en "nutteloze" draadjes verwijderd . . .

Naast mijn persoontje en medebeheerder Walter zijn de volgende leden moderator geworden om dit te bewerkstellingen:
RhanRT
Jenny54

[groet]
Jos
Jos WRSM
BertL
2024
2024
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Succes met deze zoektocht naar oude draadjes !
GrTz
BertL
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Inmiddels zijn we "bij" met het sluiten van oude onderwerpen. We hanteren hierbij de stelregel:

[1] we sluiten draadjes die als "opgelost" aangemerkt kunnen worden althans waarvan de Mod vindt dat deze afgerond zijn en te lange draadjes.
[2] draadjes waarop de afgelopen 3 maanden geen reactie is geweest.

Let wel: gesloten draadjes blijven leesbaar op het forum . . . .
Wil je alsnog reageren stuur dan een PB naar de poster en plaats je opmerking of stel hem/haar je vraag.

Ook zijn de nodige onderwerpen verwijderd. Hierbij geldt de stelregel:

[1] onderwerpen die een verouderd actueel/tijdelijk karakter hebben.
[2] verouderde achterhaalde onderwerpen.

We zijn goed op weg om weer een overzichtelijk en leesbaar RT-forum te krijgen . . . . _004

[groet]
Jos, Walter, Han en Jenny

Jos WRSM schreef:Het BMW RT Forum draait inmiddels alweer meer dan 4 jaar. Het gevolg hiervan is dat er meer dan 4.000 onderwerpen met meer dan 50.000 berichten zijn gepost.
Om het forum overzichtelijk en leesbaar te houden gaan we met man en macht oude en opgeloste draadjes sluiten. Ook worden, voorzover als mogelijk, dubbelpostings en "nutteloze" draadjes verwijderd . . .

Naast mijn persoontje en medebeheerder Walter zijn de volgende leden moderator geworden om dit te bewerkstellingen:
RhanRT
Jenny54

[groet]
Jos
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”