Beantwoord: Vraag over ABS pomp. Wie kan mij helpen.
Moderator: RT_Patrick
Beantwoord: Vraag over ABS pomp. Wie kan mij helpen.
Beste leden
Wie kan mij helpen. Ik heb een R1150RT met een kapotte ABS pomp volgens de dealer. Toen ik de prijs hoorde ben ik op zoek gegaan naar een gebruikte pomp. Mijn vraag is moet het nr van de pomp exact overeenkomen met de gebruikte pomp of kan elke gebruikte pomp van een R1150rt ingebouwd worden.
De dealer en diegene die de gebruikte pomp verkoop zeggen beide iets anders. Wie weet hoe het precies zit. Graag een mailtje sturen of liever nog bellen.
(0643775945)
groeten Peter Knoop
Wie kan mij helpen. Ik heb een R1150RT met een kapotte ABS pomp volgens de dealer. Toen ik de prijs hoorde ben ik op zoek gegaan naar een gebruikte pomp. Mijn vraag is moet het nr van de pomp exact overeenkomen met de gebruikte pomp of kan elke gebruikte pomp van een R1150rt ingebouwd worden.
De dealer en diegene die de gebruikte pomp verkoop zeggen beide iets anders. Wie weet hoe het precies zit. Graag een mailtje sturen of liever nog bellen.
(0643775945)
groeten Peter Knoop
- Kees BMW
Re: Vraag over ABS pomp. Wie kan mij helpen.
Goedenavond.
Het is maar net wat voor systeem je hebt vol of half intregraal denk ik.
Het is maar net wat voor systeem je hebt vol of half intregraal denk ik.
Kees BMW
Re: Vraag over ABS pomp. Wie kan mij helpen.
Volgens mij ook.
Via je VIN-nummer (frame/chassis-nummer) op RealOEM kan je achterhalen welke allemaal op je fiets passen;
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Via je VIN-nummer (frame/chassis-nummer) op RealOEM kan je achterhalen welke allemaal op je fiets passen;
http://www.realoem.com/bmw/select.do
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2526 Weergaves
-
Laatste bericht door Dingeman
-
- 7 Reacties
- 2507 Weergaves
-
Laatste bericht door Edward1968
-
-
Nieuw bericht Gezocht: gebruikte onderdelen. Wie kan me helpen?
door Hangofer » » in Overige Techniek & Mechanica - 11 Reacties
- 5129 Weergaves
-
Laatste bericht door braba
-
-
- 5 Reacties
- 3661 Weergaves
-
Laatste bericht door EileRT
-
- 10 Reacties