Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Akronis

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Akronis »

Ik zal mij ook maar even voorstellen.
Ik ben Marcel, wonende in de Kop van Nrd Holland en dit wordt mijn eerste motor.

Morgen ga ik een R1200RT ophalen bij de dealer, een pracht machine uit 2006, darkgraphit en een boel pracht en praal erop. Maar de doorslag is natuurlijk het rijgedrag en de prima kwaliteit.
Ik heb net twee jaar een Suzuki Burgman 650 AN gereden, een hele mooie tussenstap voor mij, maar nu wordt het tijd een droom uit te laten komen en te gaan voor een echte machine.

Dus morgen met de jongste zoon achterop op de burgman naar de dealer en daar een leuke wissel doen (nou ja, ik moest wel wat bijbetalen ;))

Leuk dit forum, ik zal er regelmatig komen kijken.

Marcel
Opahak

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Opahak »

Wees welgekomen,

Ook voor jou geld dat je veel plezier zult hebben van je machine.

Veel veilige kilometers!

Groetjes
Paul
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Beste bedrag wat je ooit hebt bij betaald.

Van harte welkom op het forum en veel veilige km toegewenst.
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hallo Marcel,

[welkom]

Je zal ongetwijfeld veel plezier aan je -1200- beleven.
Kom maar regelmatig op het forum kijken, en buiten meelezen mag je gerust ook posten.
Om te beginnen even je -1200- showen heh!?

[groet]
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Akronis

Inmiddels heb ik de R1200RT alweer enkele maanden (vanaf Juni) en er bijna 2000 km mee gereden. Zoals gebruikelijk zal ik fotos meesturen die ik vorige week heb gemaakt tijdens een tocht met mijn zoon achterop. Ik heb de motor uitgebreid met een Garmin en nadat de accu me liet staan (garantie) heb ik de BMW oplader in de garage geinstalleerd voor de winter. Nou dan is het zo ongeveer wel een complete motor. Het is heerlijk ermee te rijden en vooral met mooi weer _005
Het enige wat me soms stoort is de versnellingsbak, hij blijft niet altijd goed in de versnelling zitten; ik las al op dit forum dat dat meer voorkomt. maar voor de rest is het een heerlijke tourmachine. Volgend jaar is het plan meer met tochten mee te gaan. Voor mijn jongste zoon hebben we nu een Honda CB350 uit 1977 gekocht, gereviseerd en in best goede staat. Kan hij mooi op rijden als hij in het voorjaar zijn rijbewijs haalt; hij kan niet wachten.... Die motor is verkocht toen ik 17 jaar was, nu is hij 17 jaar !! fantastisch.

ik probeer voor het eerst fotos mee te sturen, kijken of het lukt.

[groet]
Marcel
Akronis

en nu de echte foto's (moest ff ontdekken hoe de foto's geplaatst konden worden).

de map op mijnalbum bleek niet openbaar te zijn; ook maar even het formaat aangepast , dus nu moeten de fotos goed te zien zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

[groet]
Marcel
Laatst gewijzigd door Akronis op 19 okt 2010, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Marcel,

Gaat ergens iets niet goed.

Nog gefeliciteerd met je RT, ik heb die van mij ook net 2 weken en ben er erg blij mee.
Mocht het niet lukken met de foto's dan kan je ze me mailen en zet ik ze voor je erop.

Richard
Akronis

beemerrichard schreef:Marcel,

Gaat ergens iets niet goed.

Nog gefeliciteerd met je RT, ik heb die van mij ook net 2 weken en ben er erg blij mee.
Mocht het niet lukken met de foto's dan kan je ze me mailen en zet ik ze voor je erop.

Richard
Bedankt Richard voor je aanbod, maar inmiddels is het gelukt de fotos online te zetten.
Leuk dat je uit Haarlem komt, daar ben ik opgegroeid en draag altijd een warm hart aan die stad.

Marcel
EL SCORPIO

Marcel,

Mooie motor.
Daar ga je veel plezier van hebben.

Richard _004
EL SCORPIO

Akronis schreef:
beemerrichard schreef:Marcel,

Bedankt Richard voor je aanbod, maar inmiddels is het gelukt de fotos online te zetten.
Leuk dat je uit Haarlem komt, daar ben ik opgegroeid en draag altijd een warm hart aan die stad.

Marcel
Uit welk deel van Haarlem?
Noord of Zuid? 8)_
Jan R1200RT

Ongelezen bericht door Jan R1200RT »

Akronis schreef:en nu de echte foto's (moest ff ontdekken hoe de foto's geplaatst konden worden).
Alleen moet je een keer wat aan de witbalans van je fotocamera doen, de foto's zijn onnatuurlijk blauw :!: ;)

Maare mooie fiets hoor _004
Akronis

De foto's zijn genomen met mijn blackberry en dan heb ik niet veel in te stellen , maar gewoon klik klak... Mijn gewone camera heeft mn zoon laten vallen en daar schijnt hij niet tegen te kunnen. Volgend voorjaar moet ik maar eens tijdens een mooie tocht mooie foto's maken.

Ik kom uit Haarlem noord en woon sinds 14 jaar in West Friesland, in de buurt van Hoorn. Een prachtige omgeving om motor te rijden!!!

[groet]
Marcel
EL SCORPIO

Inderdaad mijn blackberry is ook alleen klik klak, je kan zoomen en daarmee is het een beetje gedaan.
Haarlem noord zit ik nu ook, vlakbij de Cronjestraat.
Helaas mijn garage in Zuid. Dus niet naast de deur.
En mijn collega woont in Hoorn.
Je ziet alles linkt aan elkaar.

Richard
Jan R1200RT

Ongelezen bericht door Jan R1200RT »

Akronis schreef:De foto's zijn genomen met mijn blackberry en dan heb ik niet veel in te stellen , maar gewoon klik klak...
[groet]
Marcel
Nou, met een eenvoudig foto bewerkings programma kan je al veel doen hoor.
Witbalans is daarmee meestal eenvoudig bij te stellen. Een plekje op de foto zoeken waarvan je weet / denk dat dat wit is (b.v. het wit in het BMW logo) en daar op klikken en de kleuren worden automatisch bijgesteld ;) .
Maar goed, het is niet ieders ding om daar "zover" in te gaan. :)
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Die motor zie er echt als nieuw uit. Als ie net zo goed rijd als dat ie eruit ziet heb je nog jaren plezier ervan!!

Have fun
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”