Van GS1100 naar R1200RT: RTdriver

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

RTdriver
Type: R1200RT
Bijz: Kleur Saphirschwarz metallic, type 90er Jahre
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Oostzaan

Van GS1100 naar R1200RT: RTdriver

Ongelezen bericht door RTdriver »

Afgelopen vrijdag een andere BMW motorfiets gekocht (RT). Ik reed al langere tijd op een GS1100, voornamelijk voor de fun en een klein deel woon/werk (zomer en winter). Gelet op het feit dat de GS pas ca 21500 km op de teller heeft staan is het kopen van een andere motor niet iets dat je alleen met je verstand moet doen. Al langere tijd wil ik een RT1200 hebben, maar ja, of dat nu verstandig is met het aantal kilometers dat ik per jaar maak. Na ja, verstand uitgeschakeld en gevoel laten spreken. Nu dan een R1200RT in mijn bezit, een gebruikte uit 2007 met slechts 2800 kilmeter op de teller. Een mooie motor, zilverkleurig en alle opties aanwezig. Een geweldige motor tot nu toe.

Ik hoop regelmatig dit forum te bezoeken net zoals ik dat op het GSforum (club) deed en ook blijf doen. Ik ben niet iemand die vaak wat post, maar ik mag graag meelezen. Zelf ben ik de 50 net gepasseerd en houd ik van de prettige dingen in het leven waaronder motorrijden. Ik kom uit Oostzaan (tussen Amsterdam en Zaandam). Dagtrips (of zelfs een korter ritje voor de fun) staan in de zomer hoog in het vaandel. Niet alles plannen, maar gewoon spontaan op pad.

Op dit moment dus twee motoren in mijn bezit waarvan ik de GS ga verkopen (met toch wel wat pijn in het hart). Nou, deze info is het well want anders wordt het een levensverhaal. Wie weet tot horens of ziens.

Groet,
Ton
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Van GS1100 naar R1200RT: RTdriver

Ongelezen bericht door Walter »

hallo Ton,

[welkom]
en gefeliciteerd met de aankoop van je -1200- .
Ik heb je meteen een passende avatar cadeau gedaan.

Veel plezier hier!

[groet]
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Ton,

Welkom op het RT forum en veel plezier van je nagenoeg nieuwe -1200- _004

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Een 1100GS met 21500 km op de teller?? Nou voor een mooie prijs is die zo weg (je weet vast wel dat er zat liefhebbers van de oude 1100GS zijn op het GS forum). Tis dat ik geen (financiele) ruimte heb want anders.......

Nou goed, welkom op het forum en veel veilige km op je -1200- toegewenst. Die moet je moet wat vaker uitlaten hoor want ze zijn toch echt gemaakt om te rijden...

Big RT Smile
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Welkom op dit mooie forum Ton! _004

Veel plezier met je -1200- ...ennuh...let op dat je geen RTdiver wordt..... :D
RTdriver
Type: R1200RT
Bijz: Kleur Saphirschwarz metallic, type 90er Jahre
Woonplaats of omgeving: Oostzaan

Ongelezen bericht door RTdriver »

Bedankt voor de ontvangst en ja, ik ben van plan om meer te gaan rijden. Dat meer rijden deed ik de afgelopen 2,5 jaar al, maar zeker mijn nieuwe motor vraagt naar meer kilometers. Misschien gaan we elkaar nog tegenkomen tijdens wat ritjes of op het Forum.

Met vriendelijkr groet,
Ton

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”