Even voorstellen; Siebke
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- siebke
- Type: R1200RT
- Bijz: 2009, import (D)
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
Even voorstellen; Siebke
maar eigenkijk heet ik Henk. Siebke is dialect voor Bert en was mijn opa's voornaam. Ik tel 53 lentes en sinds begin november de blije bezitter van een opaalblauwe R 1100 RT uit 1999 met nét 40.000 km op de teller. Net een weekje ervoor mijn rijbewijs gehaald, dus nog aardig 'jong' met 2 wielen op de weg. Hoewel ik nog niet zoveel km gevreten heb en dit mijn eerste motor is bevalt de RT erg goed; ligt lekker op de weg en springt aardig zuinig om met de drank(1:17). Hoe ik bij dit forum terchtkom is doodsimpel. Ik was op zoek of de radio-aansluiting een kwestie van "ISO-norm' stekkers is, want de Philips die er nu in zit is nog met cassettedeck, terwijl ik een Pioneer heb liggen met cd-speler. Het lijkt me wel wat om met 'soulmates' ervaringen en kennis uit te wisselen, maar voorlopig nog voornamelijk om kennis te vergaren.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
- BeemerBert
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Re: Even voorstellen; Siebke
In ieder geval welkom op het grootste en gezelligste RT forum
Bij de downloads staat de radio handleiding met de aansluitingen.
http://www.heijnen-smets.nl/downloads/m ... 514401.pdf
Weet niet of je nu de radio via het stuur kunt bedienen ? Dit vervalt in ieder geval bij montage van een ander merk.
Succes ermee
Bert

Bij de downloads staat de radio handleiding met de aansluitingen.
http://www.heijnen-smets.nl/downloads/m ... 514401.pdf
Weet niet of je nu de radio via het stuur kunt bedienen ? Dit vervalt in ieder geval bij montage van een ander merk.
Succes ermee

Bert
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
[welkom] Henk!
Je woont in de omgeving van Peel & Maas? Wie weet zien we je dan binnenkort in Oploo voor de RT-oefendagen....
viewtopic.php?f=66&t=1657
Berry(-beer)
Je woont in de omgeving van Peel & Maas? Wie weet zien we je dan binnenkort in Oploo voor de RT-oefendagen....

viewtopic.php?f=66&t=1657
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Berry(-beer)
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Henk,
Welkom op dit forum, als kersverse motorrijder en RT
bezitter zul je veel plezier van het forum ondervinden. Snuffel eerst een lekker rond, want er staan al veel antwoorden op je vragen geplaatst.
Jos
Welkom op dit forum, als kersverse motorrijder en RT

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Marcel 1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1600GT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: heerlen
Hoi Henk,
Een warm welkom uit het zonnige zuiden.
Groet van Marcel uit Heerlen
Een warm welkom uit het zonnige zuiden.
Groet van Marcel uit Heerlen
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
Nu: K1600GT
- siebke
- Bijz: 2009, import (D)
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
Bedankt voor jullie positieve reacties en jullie tips.
Berry: ik ben (nog) niet bekend met de RT-training in Oploo. Lijkt me wel wat, zeker na vandaag krassen aan re-spiegel en cilinderbescherming te hebben opgelopen. Stilstaand omgekiept (incl. vrouwlief achterop) bij een kruising. Ik zal me verder informeren en het is ook geen Roomse reis vanuit Peel en Maas.
Bert: de gebruikershandleiding van de Clarion had ik al gevonden, maar niet verder gekeken dan m'n neus lang was. Het zijn dus allemaal losse aansluitingen en geen ISO-'fix', tenzij mijn voorganger de Philips wel zo heeft aangesloten. Daar kom ik pas achter als ik ga uit- en inbouwen.
Ter verdere info: Peel en Maas is vanaf 1 januari een fusiegemeente van Helden, Kessel, Maasbree en Meijel in het Limburgse en staat dus nog niet op de kaart/navi.
Berry: ik ben (nog) niet bekend met de RT-training in Oploo. Lijkt me wel wat, zeker na vandaag krassen aan re-spiegel en cilinderbescherming te hebben opgelopen. Stilstaand omgekiept (incl. vrouwlief achterop) bij een kruising. Ik zal me verder informeren en het is ook geen Roomse reis vanuit Peel en Maas.
Bert: de gebruikershandleiding van de Clarion had ik al gevonden, maar niet verder gekeken dan m'n neus lang was. Het zijn dus allemaal losse aansluitingen en geen ISO-'fix', tenzij mijn voorganger de Philips wel zo heeft aangesloten. Daar kom ik pas achter als ik ga uit- en inbouwen.
Ter verdere info: Peel en Maas is vanaf 1 januari een fusiegemeente van Helden, Kessel, Maasbree en Meijel in het Limburgse en staat dus nog niet op de kaart/navi.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!