Even voorstellen: Mats
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen: Mats
Hallo allemaal,
...ook ik wou mij even voorstelen. Mijn naam is Mats, ik ben 43, en rij al sinds mijn 18e BMW. Ik heb vandaag mijn 4de R1100RT gekocht, in de mooie kleur Glacier Grün (706), BJ 1996, 82000 km gelopen. Ik heb gelijk een paar technische vragen, maar die stel ik dan via het Forum.
Een R1100RT is voor mij de ultieme motor. Ik doe af en toe woon/werkverkeer, en eventjes een rijte maken van een uurtje of zoiets. Daarnaast ga ik regelmatig naar Luxemburg met de motor. 10 jaar geleden reed ik nog 40-60K km per jaar met de RT, nu zijn het maar een kleine 5000 km per jaar.
Het enige wat ik jammer vind is de ellende met de versnellingsbakken. Ik mocht het 3 keer mee maken, 1 keer onder garantie, en de andere keren mocht ik het van mijn eigen centen betalen.
Voor de rest zou ik hem het liefst naast mij in bed willen leggen, maar ja, daar is mijn vrouwlief het er niet mee eens _003
Goed, iedereen veel rijplezier toegewenst!
groetjes, Mats
...ook ik wou mij even voorstelen. Mijn naam is Mats, ik ben 43, en rij al sinds mijn 18e BMW. Ik heb vandaag mijn 4de R1100RT gekocht, in de mooie kleur Glacier Grün (706), BJ 1996, 82000 km gelopen. Ik heb gelijk een paar technische vragen, maar die stel ik dan via het Forum.
Een R1100RT is voor mij de ultieme motor. Ik doe af en toe woon/werkverkeer, en eventjes een rijte maken van een uurtje of zoiets. Daarnaast ga ik regelmatig naar Luxemburg met de motor. 10 jaar geleden reed ik nog 40-60K km per jaar met de RT, nu zijn het maar een kleine 5000 km per jaar.
Het enige wat ik jammer vind is de ellende met de versnellingsbakken. Ik mocht het 3 keer mee maken, 1 keer onder garantie, en de andere keren mocht ik het van mijn eigen centen betalen.
Voor de rest zou ik hem het liefst naast mij in bed willen leggen, maar ja, daar is mijn vrouwlief het er niet mee eens _003
Goed, iedereen veel rijplezier toegewenst!
groetjes, Mats
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: Even voorstellen: Mats
[welkom] Mats!
Veel plezier op dit forum....
Veel plezier op dit forum....

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen: Mats
Hoi Mats
[welkom]
Je bent een echte KM-vreter en een trouwe RT-fan. Mooi dat je het allemaal voldhoud, ondanks de sores.
Misschien kunnen onze leden je van dienst zijn.
Jos
[welkom]
Je bent een echte KM-vreter en een trouwe RT-fan. Mooi dat je het allemaal voldhoud, ondanks de sores.
Misschien kunnen onze leden je van dienst zijn.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!