beleefdheid vraagt... :-)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

hannesd
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Waardamme

beleefdheid vraagt... :-)

Ongelezen bericht door hannesd »

...me even voor te stellen.
ik ben Belg (don't shoot me Big RT Smile ) en heb sinds kort een project R1150RT in huis gehaald.
het is dus een non starter, en bij deze hoop ik dus hier antwoorden/hulp te vinden om met dit beest deze zomer op reis te vertrekken.
ik heb ooit héél kort een R850R gehad maar toen was ik nog te jong en onstuimig hiervoor, binnen enkele maanden komt de kaap van 50 eraan en dus moet het wel kunnen om eens een reis-moto aan de tand te voelen (en mezelf 8)_ )

groetjes, Hannes.
QuickFix
Type: R1150RT
Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: OosteRhouT

Re: beleefdheid vraagt... :-)

Ongelezen bericht door QuickFix »

We maken graag een uitzondering voor Belgen hoor, dus bij dezen: welkom bij de club, Hannes Big RT Smile

Veel sleutelplezier en met een beetje geluk heb je hem nog voor het lekker weer begint draaiend en dan: veel mooie kilometers toegewenst! _004

Vergeet niet dat we doen zijn op foto's. :idea:
Groeten,

Peter
Paniekje
Type: R1200RT
Bijz: Nun R1250GS Adventure Trophy en een R75/5
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft

Re: beleefdheid vraagt... :-)

Ongelezen bericht door Paniekje »

Ik woon ongeveer op de stippellijn NL/BE, ik zie de grensovergang vanuit achterraam van het huis.
Welkom hier, waar we kunnen zullen we meedenken.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”