Deelnemers lijst aangepast bmw rt treffen
Moderator: RT_Patrick
- Lone Rider
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Nederland
Deelnemers lijst aangepast bmw rt treffen
Ik zie dat de lijst van deelnemers is aangepast, rijden er nu alleen criminelen mee? 

May the fleas of a thousand camels infest the crotch of the person who ruined your day. And may their arms be too short to scratch.
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Nun R1250GS Adventure Trophy en een R75/5
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft
Re: Deelnemers lijst aangepast bmw rt treffen
Anders weten ze thuis waar je uithangt 
- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Ede
Veel mensen willen graag weten of hun aanmelding goed is binnengekomen, zeker omdat een groot deel zich via Facebook heeft aangemeld, en dat is een besloten groep. Om verwarring te voorkomen en transparantie te bieden, hebben we daarom een deelnemerslijst gedeeld.Lone Rider schreef: 08 jul 2025, 20:24 Ik zie dat de lijst van deelnemers is aangepast, rijden er nu alleen criminelen mee?![]()
Uiteraard houden we hierbij rekening met privacy. We tonen enkel voornamen en een initiaal van de achternaam, zodat de lijst herkenbaar is voor de betrokkenen, maar niet eenvoudig herleidbaar voor buitenstaanders. Zo vinden we een goede balans tussen duidelijkheid en privacy.
Met vriendelijke groet,
Patrick
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
Patrick
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
- Lone Rider
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Nederland
Is die "privacy" vandaag dan ingegaan?RT_Patrick schreef: 08 jul 2025, 21:53Veel mensen willen graag weten of hun aanmelding goed is binnengekomen, zeker omdat een groot deel zich via Facebook heeft aangemeld, en dat is een besloten groep. Om verwarring te voorkomen en transparantie te bieden, hebben we daarom een deelnemerslijst gedeeld.Lone Rider schreef: 08 jul 2025, 20:24 Ik zie dat de lijst van deelnemers is aangepast, rijden er nu alleen criminelen mee?![]()
Uiteraard houden we hierbij rekening met privacy. We tonen enkel voornamen en een initiaal van de achternaam, zodat de lijst herkenbaar is voor de betrokkenen, maar niet eenvoudig herleidbaar voor buitenstaanders. Zo vinden we een goede balans tussen duidelijkheid en privacy.
Gisteren en eergisteren stond er iig de volledige voor en achternaam tentoon gesteld.
May the fleas of a thousand camels infest the crotch of the person who ruined your day. And may their arms be too short to scratch.
- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Ede
Klopt, eerder stonden de volledige namen vermeld. Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat dat niet helemaal netjes is. Daarom heb ik dat uit eigen initiatief aangepast naar alleen voornamen en initialen.Lone Rider schreef: 08 jul 2025, 21:57Is die "privacy" vandaag dan ingegaan?RT_Patrick schreef: 08 jul 2025, 21:53Veel mensen willen graag weten of hun aanmelding goed is binnengekomen, zeker omdat een groot deel zich via Facebook heeft aangemeld, en dat is een besloten groep. Om verwarring te voorkomen en transparantie te bieden, hebben we daarom een deelnemerslijst gedeeld.Lone Rider schreef: 08 jul 2025, 20:24 Ik zie dat de lijst van deelnemers is aangepast, rijden er nu alleen criminelen mee?![]()
Gisteren en eergisteren stond er iig de volledige voor en achternaam tentoon gesteld.
We hechten altijd waarde aan privacy en daar ook naar te handelen.
Met vriendelijke groet,
Patrick
Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht