Contour sticker in zilver
Moderator: RT_Patrick
-
- 2024
- Type: R1250RT
- Bijz: Option 719
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Flevoland
Contour sticker in zilver
Goedenavond,
Ben op ziek naar de contouren sticker van RT forum in het zilver. Weet iemand waar ik deze kan kopen? Dit ivm verkoop waar ik eentje op had geplakt en een rt die Total loss is verklaard na ongeval
Ben op ziek naar de contouren sticker van RT forum in het zilver. Weet iemand waar ik deze kan kopen? Dit ivm verkoop waar ik eentje op had geplakt en een rt die Total loss is verklaard na ongeval
- RT_Patrick
- Traditiebewaker en Beheerder
- Type: R1100RT
- Woonplaats of omgeving: Ede
Re: Contour sticker in zilver
Goedenavond,
Die specifieke zilveren contouren sticker hebben we helaas niet meer op voorraad. Wat we nog als laatste over hebben, zijn de stickers zoals op de foto (zie bijlage).
We willen binnenkort aan de slag met een nieuwe lading stickers, helemaal in de stijl van het BMW RT forum. Wellicht is het dus beter om even te wachten tot die beschikbaar zijn — dan heb je meteen een frisse en actuele versie!
Die specifieke zilveren contouren sticker hebben we helaas niet meer op voorraad. Wat we nog als laatste over hebben, zijn de stickers zoals op de foto (zie bijlage).
We willen binnenkort aan de slag met een nieuwe lading stickers, helemaal in de stijl van het BMW RT forum. Wellicht is het dus beter om even te wachten tot die beschikbaar zijn — dan heb je meteen een frisse en actuele versie!
Met vriendelijke groet,
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
Patrick Falize
De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
-
- Type: R1200RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Schiedam
Re: Contour sticker in zilver
Nou twee van deze stickers met de motor erop zou ik graag op mijn koffers plakken .
Hoe kom ik eraan en wat is dat schappelijke prijsje van die stickers
Hoe kom ik eraan en wat is dat schappelijke prijsje van die stickers
Jaren geleden al aan een BMW moeten beginnen.
- maRcBMWR
- Type: R1200RT
- Woonplaats of omgeving: Twente
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht