nieuwe set banden

Ervaringen met banden, velgen en grip.

Moderator: RT_Patrick

laurent
Type: R1200RT/LC
Bijz: full option blauw
Land: België
Woonplaats of omgeving: Bredene

nieuwe set banden

Ongelezen bericht door laurent »

Hallo bmw rijders
Na een leuke rit in noord Frankrijk bij thuiskomst bandenspanning alarm achterband
Na controle gezien dat er vijs in band zat
Naar bandencentrale voor reparatie maar kreeg raad daar er 10000km mee gereden was eventueel beter vervangen Ik heb gekozen voor de Michelin road 6 GT En daar er actie is van Michelin met een cashback van 40 euro ook de voorband laten vernieuwen
Deze voorband was wel nog goed (Bridgstone Battlax 32) een 1500km maar de eerste week van juni ga ik voor 9 dagen drie landenpunt Oostenrijk Zwitserland Italie en denk toch een 4500 km te rijden
Zijn er al BMW 1200 RT met ervaringen met deze banden Ik had al tweemaal een set Michelin Pilot Road 4 en overgestapt naar Bridgstone en nu naar terug naar Michelin -1200- Big RT Smile
groetjes Laurent uit Bredene
Mario1962
Type: R1200RT
Bijz: Full options op radio na
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Capelle aan den IJss

Re: nieuwe set banden

Ongelezen bericht door Mario1962 »

Ik heb zelf ook een Michelin road 6 GT setje gekocht naar aanleiding van deze poll op een Amerikaans RT forum.

Afbeelding
GuusV
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Den Haag

Ongelezen bericht door GuusV »

Ik heb m’n rt ondertussen al een poosje geleden ingeruild voor een Kawasaki Z900RS.

Maar om ook een duit in t zakje te doen.
Ik heb destijds Bridgestone vervangen voor R6 gt banden en daar een paar 1000km op gereden. Ik vond ze bijzonder prettig. Stabiel, heel trefzeker en een groot gevoel van veiligheid op nat wegdek.
Misschien maakte ze wel meer geluid tov de Bridgestone’s, maar dat is gezien t profiel ook niet vreemd.

Absoluut aanrader wat mij betreft.
RendeRT
2024
2024
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Stiens

Ongelezen bericht door RendeRT »

Ik rijd nu op mijn 3e setje Road 6 GT. Een band waar ik alle vertrouwen in heb. Veel grip, zowel op een droog wegdek als op een natte.
Nu: R1250RT. Daarvoor R1200RT (2011), R1200RT (2005). K1100LT (2x privé, 1 x zakelijk) en K75 RT (1 x privé, 3 x zakelijk); Garmin Zumo XT; Shoei Neotec 2;Sena SRL2; Rukka.
Lupo R
Bijz: Polar N48 veel opties
Woonplaats of omgeving: Dongen

Ongelezen bericht door Lupo R »

Michelin Road 6 GT!, zijn er andere banden dan?
PanEuRoel
2024
2024
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Ook bij mij Michelin road Pilot 6 eronder. Ik vind het een heel erg goede band! Volgende set? Michelin Pilot 6 of d e opvolger daarvan. Ze gaan namelijk best lang mee.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Rob86
Woonplaats of omgeving: Zuid Limburg

Ongelezen bericht door Rob86 »

Ik heb net een setje bridgestone t32gt besteld omdat deze in de aanbieding waren. €250,- voor de set op bandenleader.nl
jbazelmans
Woonplaats of omgeving: Midden-Limburg

Ongelezen bericht door jbazelmans »

Ik heb er altijd Road 4 GT onder laten leggen. Daar was ik heel tevreden over en dus bleef ik daar bij. Zelfs vorig jaar nog deze banden er op laten leggen voordat ik hem verkocht

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Banden & Wielen”