Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1100RT
- Bijz: Needs work
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Assen
Even voorstellen
Hoi allemaal,
Sinds een paar weken het rijbewijs en meteen maar met een R1100RT uit 1996 begonnen. De motor is van mijn vader geweest en heeft ruim anderhalf jaar buiten stil gestaan, gelukkig wel onder een hoes. Ondertussen al lekker aan het sleutelen; uitlaat vervangen, wat reparaties uitgevoerd en dat zal de komende tijd wel vaker gebeuren. Ik rijd dagelijks ruim 70 km, want ik gebruik hem voor woon-werk verkeer.
Natuurlijk kwam ik al snel op dit forum terecht bij mijn zoektocht naar oplossingen en ideeën en het leek me het beste om lid te worden.
Gr Ewout
Sinds een paar weken het rijbewijs en meteen maar met een R1100RT uit 1996 begonnen. De motor is van mijn vader geweest en heeft ruim anderhalf jaar buiten stil gestaan, gelukkig wel onder een hoes. Ondertussen al lekker aan het sleutelen; uitlaat vervangen, wat reparaties uitgevoerd en dat zal de komende tijd wel vaker gebeuren. Ik rijd dagelijks ruim 70 km, want ik gebruik hem voor woon-werk verkeer.
Natuurlijk kwam ik al snel op dit forum terecht bij mijn zoektocht naar oplossingen en ideeën en het leek me het beste om lid te worden.
Gr Ewout
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Nun R1250GS Adventure Trophy en een R75/5
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft
Re: Even voorstellen
Welkom hier,
De 1100 vind ik het meest fraaie ontwerp , op de R100RT na.
Vind je info of stel vragen, en wanneer je zelf iets ontdekt, deel het met ons
De 1100 vind ik het meest fraaie ontwerp , op de R100RT na.
Vind je info of stel vragen, en wanneer je zelf iets ontdekt, deel het met ons
- PanEuRoel
- 2024
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Ewout, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Welkom bij de club, Ewout.
Ik wens je mooie kilometers en veel prettige uurtjes toe op ons gezellige forum.

Ik wens je mooie kilometers en veel prettige uurtjes toe op ons gezellige forum.

Groeten,
Peter
Peter
-
- Bijz: Full options op radio na
- Woonplaats of omgeving: Capelle aan den IJss
Welkom Ewout 

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!