Complete newbie met een déjà vu
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150R
- Bijz: Mijn eerste motor
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Valkenswaard
Complete newbie met een déjà vu
Hoi allemaal,
Ik ben Frank (48) uit Valkenswaard en heb pas sinds oktober '24 die midlife crisis gekregen waardoor ik mijn motorrijbewijs ben gaan halen.
Les gehad op een suzuki V-strom 650. Droom was een Yamaha Dragster Bobber. Maar wilde toch graag eerst beginnen met een tourmotor.
Diverse advertenties op MP bekeken en ook enkele biedingen gedaan. Maar na wat advies van ervaren motorrijders, kwam ik toch uit bij de BMW!
Eerst advertentie die ik eigenlijk tegenkwam en waar ik die "klik" bij voelde was een R1150R uit 2004 (zie foto's). Vandaag proefgereden en was natuurlijk gelijk om. Dus deze jongen heeft als eerste motor een BMW R1150R gekocht! (donderdag pas ophalen).
Heb in 2001 destijds bij het kopen van een VW Corrado, ontieglijk veel geleerd van het Corrado-forum en ook veel vrienden gemaakt. Zelfs 18 jaar penningmeester geweest van de Corrado Club Nederland. Zodoende mijn déjà vu-titel. Ik hoop dat ik hier zo'n beetje hetzelfde ga meemaken.
Ik hoop veel te leren, veel te kunnen vinden, veel te mogen vragen en een shitload enthousiasme te kunnen delen.
Gr Frank
Ik ben Frank (48) uit Valkenswaard en heb pas sinds oktober '24 die midlife crisis gekregen waardoor ik mijn motorrijbewijs ben gaan halen.
Les gehad op een suzuki V-strom 650. Droom was een Yamaha Dragster Bobber. Maar wilde toch graag eerst beginnen met een tourmotor.
Diverse advertenties op MP bekeken en ook enkele biedingen gedaan. Maar na wat advies van ervaren motorrijders, kwam ik toch uit bij de BMW!
Eerst advertentie die ik eigenlijk tegenkwam en waar ik die "klik" bij voelde was een R1150R uit 2004 (zie foto's). Vandaag proefgereden en was natuurlijk gelijk om. Dus deze jongen heeft als eerste motor een BMW R1150R gekocht! (donderdag pas ophalen).
Heb in 2001 destijds bij het kopen van een VW Corrado, ontieglijk veel geleerd van het Corrado-forum en ook veel vrienden gemaakt. Zelfs 18 jaar penningmeester geweest van de Corrado Club Nederland. Zodoende mijn déjà vu-titel. Ik hoop dat ik hier zo'n beetje hetzelfde ga meemaken.
Ik hoop veel te leren, veel te kunnen vinden, veel te mogen vragen en een shitload enthousiasme te kunnen delen.
Gr Frank
- QuickFix
- Type: R1150RT
- Bijz: Titan-grau, 2005
Xenon/LED/Geen ABS - Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: OosteRhouT
- Contacteer:
Re: Complete newbie met een déjà vu
Welkom bij onze club, Frank.
Da's een mooie brommeR zeg en zie ik daar een LED koplamp met angeleye?
Veel mooie kilometers toegewenst op de weg en ons gezellige forum!

Da's een mooie brommeR zeg en zie ik daar een LED koplamp met angeleye?

Veel mooie kilometers toegewenst op de weg en ons gezellige forum!

Groeten,
Peter
Peter
-
- Type: R1150R
- Bijz: Mijn eerste motor
- Woonplaats of omgeving: Valkenswaard
Hey Peter,
Geen idee, krijg iig de oude koplamp erbij. Vandeweek maar eens even kijken of die LED fijn is.
Geen idee, krijg iig de oude koplamp erbij. Vandeweek maar eens even kijken of die LED fijn is.
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Nun R1250GS Adventure Trophy en een R75/5
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft
Welkom hier ‘buurman’, ik zit in Borkel.
- PanEuRoel
- 2024
- Woonplaats of omgeving: HULST
Dag Frank, van harte welkom op dit prachtige forum!!!
Heel veel plezier met je R1150R en het forum

Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
-
- Bijz: Full options op radio na
- Woonplaats of omgeving: Capelle aan den IJss
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!