Even voorstellen..

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Dennis78
Type: R1100RT
Bijz: 1996-blauw
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: WEZEP

Even voorstellen..

Ongelezen bericht door Dennis78 »

Hallo,

Ik ben Dennis, 46jaar en woonachtig op onze mooie Veluwe.
Afgelopen week een leuke blauwe R1100RT mogen kopen bij mij in de buurt van het jaar 1996 met een ruime 85k op de klok.

Eergisteren opgehaald, de terugrit leek wel een comedy, want ik heb echt jaren niet meer gereden, dus het gevoel is even weg.

Het plan is leuke ritten te gaan maken met mijn vrouw en misschien wel mijn broertje te bezoeken in Zweden, maar voor het zover is eerst weer wat km's maken om helemaal vertrouwd te raken.

Dit is mijn 7e motor en mijn eerste BMW.
Ik ben begonnen op een Suzuki GS550 Katana, Kawasaki GPZ600R, Honda Fireblade 900RR, Yamaha FZR1000, Suzuki TL1000S, Triumph Daytona 955i en dan nu eindelijk een rustige toermotor.

Ik hoop hier een hoop kennis op te doen, zodra ik weet hoe, een paar foto's plaatsen.
Mijn vrouw en ik zijn nu druk bezig met het zoeken van motorkledij, want rijden zonder is voor mij een No-Go. -naughty-
Nooit harder rijden dan je beschermengel vliegen kan...
RT_Patrick
Traditiebewaker en Beheerder
Woonplaats of omgeving: Ede

Re: Even voorstellen..

Ongelezen bericht door RT_Patrick »

icon_welcome Dennis! Mooie introductie en een interessante motorhistorie, van sportief naar comfortabel touren. De R1100RT is een fijne machine voor lange ritten – ik rijd er zelf ook een, dus ik kan het alleen maar beamen! Die trip naar Zweden klinkt als een prachtig vooruitzicht. Eerst maar even lekker wennen en kilometers maken. Veel plezier met je RT, en we zien die foto’s graag verschijnen zodra het lukt!
Met vriendelijke groet,

Patrick Falize

De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
RT_Patrick

Dennis78 schreef: 14 mar 2025, 08:56 Het plan is leuke ritten te gaan maken met mijn vrouw en misschien wel mijn broertje te bezoeken in Zweden, maar voor het zover is eerst weer wat km's maken om helemaal vertrouwd te raken.
Dit was onze trip in Zweden, en het was werkelijk prachtig! De route op de foto voerde ons door schitterende landschappen, met een mooie mix van glooiende wegen, dichte bossen en tal van meren. Met plaatsen als Växjö, Värnamo, Ljungby en Halmstad kwamen we door het hart van Zuid-Zweden en genoten we van de rust en ruimte die het land te bieden heeft.

Daarnaast is de route van Trelleborg langs Ystad en Simrishamn naar Kristianstad ook echt een aanrader. Prachtige kustwegen, idyllische dorpjes en geweldige uitzichten over de Oostzee maken dit een fantastische rit. Zeker eentje om te onthouden voor wie van mooie, afwisselende routes houdt!
Bijlagen
IMG_4819.jpeg
Met vriendelijke groet,

Patrick Falize

De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!
Dennis78
Bijz: 1996-blauw
Woonplaats of omgeving: WEZEP

Ongelezen bericht door Dennis78 »

Hallo Patrick,

Dank je wel voor de info.
We moeten nog gaan bekijken hoe de route gaat lopen, maar mijn broertje woont in Karlstad, volgens mij duik jij daar met die rit onder het grote meer door waar hij boven woont.
Er staan hele leuke en mooie filmpjes op YouTube, ook van 2 broers die de oude auto van hun vader hebben opgeknapt en een roadtrip hebben gefilmd.
Die route komt daar wel langs en lijkt me echt gaaf om te doen.
Nooit harder rijden dan je beschermengel vliegen kan...
RT_Patrick

Deze route gaat een stuk zuidelijker dan Karlstad en blijft onder de grote meren. Maar die regio is zeker de moeite waard om te verkennen! Die YouTube-filmpjes klinken gaaf, altijd leuk om inspiratie op te doen. Succes met het plannen van de route!
Met vriendelijke groet,

Patrick Falize

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”