voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Mariusk
Type: R1150RT
Bijz: Mooi blauw van kleur
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Oud-Alblas

voorstellen

Ongelezen bericht door Mariusk »

dag Marius hier, 31 jaar oud, woonachtig in de Alblasserwaard. sinds eind augustus in het bezit van een uitbreiding op het roze pasje. Door verandering van baan is dit in een stroomversnelling gekomen. Toen snel opzoek gegaan naar een mooie BMW, en een 1150RT gevonden. inmiddels zo'n 7000 kilometer ervaring opgedaan en genoten, nog een hoop te leren maar dol gelukkig en de koning te rijk op mijn mooie motor. Ik hoop hier een hoop te leren, voor mij is alles eeuw in het motor rijden. Maar wat ook heel belangrijk is dat we de passie met elkaar mogen delen
WhatsApp Image 2024-11-04 at 19.42.37.jpeg
nvdw
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Vijfheerenlanden

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door nvdw »

Welkom Marius! Mooie kleur.
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Marius, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
RT_Patrick
Traditiebewaker en Beheerder
Traditiebewaker en Beheerder
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ede

Ongelezen bericht door RT_Patrick »

Hallo Marius,

icon_welcome ! Goed om te zien dat je de weg naar het RT-rijden hebt gevonden en al flink wat kilometers hebt kunnen maken op je -1150- . Mooie keuze, en het klinkt alsof je er al volop van geniet – dat herken ik wel! De eerste duizenden kilometers zitten erop, en dat is vaak het begin van een mooie reis met nog veel te ontdekken en te leren.

Hier op het forum vind je vast volop tips, ervaringen, en mede-enthousiastelingen die dezelfde passie delen. Voel je vrij om vragen te stellen of je eigen ervaringen te delen. Uiteindelijk is het niet alleen het rijden zelf, maar ook de verhalen, de mooie routes en de passie die we met elkaar delen die het rijden zo bijzonder maken.

Veel plezier hier, en wie weet zien we elkaar een keer op de weg!

-groet-

Patrick
Met vriendelijke groet,

Patrick Falize

De motor draait, het forum leeft - laten we samen de beste ritten en verhalen delen!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”