Effe voorstellen: Benji
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Effe voorstellen: Benji
Hallo
Ik ben Benni en ben 44 , woon in Hoeselt België. Sinds gisteren eigenaar van R1150RT bwj2005, is een ex politie motor met schade, dus ik heb nog wat werk aan de winkel. Vorig motoren waren honda NSR400, Ducatie 851, HD 1200, BMW
R1100RT(7 jaar op gereden), Honda VFR800. Maar de beste motor vond ik toch den RT , omdat ik veel zomer en winter reed en als men éénmaal ABS,cardan,koffers en handvat verwarming gewoon bent. Motor wordt morgen of overmorgen geleverd, is nu niet op te rijden en zal nog de nodige vragen hebben die ik hier op het forum zal stellen om hem op te knappen.
Groetjes
Ik ben Benni en ben 44 , woon in Hoeselt België. Sinds gisteren eigenaar van R1150RT bwj2005, is een ex politie motor met schade, dus ik heb nog wat werk aan de winkel. Vorig motoren waren honda NSR400, Ducatie 851, HD 1200, BMW
R1100RT(7 jaar op gereden), Honda VFR800. Maar de beste motor vond ik toch den RT , omdat ik veel zomer en winter reed en als men éénmaal ABS,cardan,koffers en handvat verwarming gewoon bent. Motor wordt morgen of overmorgen geleverd, is nu niet op te rijden en zal nog de nodige vragen hebben die ik hier op het forum zal stellen om hem op te knappen.
Groetjes
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Effe voorstellen: Benji
Dag Benni,
[welkom]
Je kunt op ons forum rekenen !!
Jos
[welkom]
Je kunt op ons forum rekenen !!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Re: Effe voorstellen: Benji
Van harte welkom en uiteraard succes met sleutelen.
Ik zeg nieuw topic in "sleutel projecten"
Zoals bijvoorbeeld
viewtopic.php?f=61&t=1487
Met lekker veel foto's en toelichting
Ik zeg nieuw topic in "sleutel projecten"
Zoals bijvoorbeeld
viewtopic.php?f=61&t=1487
Met lekker veel foto's en toelichting

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!