Slick 50
Geplaatst: 01 mei 2023, 22:27
Als je de overstap hebt gemaakt van een Pan 1300 en een Goldwing naar een RT 1200, dan kom je erachter dat een RT toch wel wat mechanisch geluid maakt.
Niet storend overigens, ben er nu wel aan gewend.
Ooit was een discussie op het Pan Forum over het gebruik van Slick 50.
Het zou de koel en smeerkanalen dicht doen slibben en de koppeling zou ervan gaan slippen.
Eigenwijs als ik was, en nog ben, heb ik toen slick 50 in zowel de Pan als in de Wing gegooid en ik moet zeggen, behoudens het feit dat ze toch al smooth liepen,werd dit alleen maar smoother en het scheelde ook nog eens in het benzineverbruik.
Niet zo dat ik ineens 150 kilometer meer kon rijden op een tank, maar wel merkbaar.
Wat ik nou graag wil weten wat en of er binnen dit mooie forum ervaringen zijn met Slick 50.
De motor (2005) heeft uiteraard geen natte koppeling en een aparte versnellingsbak, dus eigenlijk zie ik geen bezwaar.
Maar voordat ik weer een 70 euro ga investeren alleen voor Slick 50 hoor en lees ik graag jullie mogelijke ervaringen.
Hartelijke groet van Ome Noot
Niet storend overigens, ben er nu wel aan gewend.
Ooit was een discussie op het Pan Forum over het gebruik van Slick 50.
Het zou de koel en smeerkanalen dicht doen slibben en de koppeling zou ervan gaan slippen.
Eigenwijs als ik was, en nog ben, heb ik toen slick 50 in zowel de Pan als in de Wing gegooid en ik moet zeggen, behoudens het feit dat ze toch al smooth liepen,werd dit alleen maar smoother en het scheelde ook nog eens in het benzineverbruik.
Niet zo dat ik ineens 150 kilometer meer kon rijden op een tank, maar wel merkbaar.
Wat ik nou graag wil weten wat en of er binnen dit mooie forum ervaringen zijn met Slick 50.
De motor (2005) heeft uiteraard geen natte koppeling en een aparte versnellingsbak, dus eigenlijk zie ik geen bezwaar.
Maar voordat ik weer een 70 euro ga investeren alleen voor Slick 50 hoor en lees ik graag jullie mogelijke ervaringen.
Hartelijke groet van Ome Noot