Hogere buddy seat

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
lange Jaap

Hogere buddy seat

Ongelezen bericht door lange Jaap »

Heb dankzij het mooie winterweer nog niet veel op de RT gereden maar wel een aantal keren naar mijn werk en dan s'avonds terug op de RS, die moet immers ook af en toe rijden.
Wat me opvalt is dat ik op de RS beter weg kom met mijn benen omdat de voetsteunen meer naar achteren staan.
Wat is nu wijsheid: voetsteunverlagers of een hoger zadel?
Ben inmiddels wel in het bezit gekomen van een comfortzadel van een 1150, allleen het voorste deel, en hoop nu wat beter uit te komen.
Verder heb ik een hoog scherm van collegaforumlid kunnen overnemen en dat werkt fenomenaal, het is dat ik niet rook maar je kunt er bij 180km/h nog eentje opsteken.
Wel valt het motorgeluid nu op t.o.v. de RS.

Groet, Jaap
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Re: Hogere buddy seat

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Hallo Jaap,

Ben inmiddels wel in het bezit gekomen van een comfortzadel van een 1150, allleen het voorste deel

Alleen het voorste deel is verschillend, achterste deel van het zadel is maar een uitvoering van.

Groet, Bert
lange Jaap

Heb geluk gehad en voor weinig geld een R1150 zadel gekocht, zaterdag gehaald en vandaag omgewisseld met de oude buddy en het scheelt meer dan ik dacht!
Ik denk dat mijn probleem hiermee wel is opgelost en zo niet dan is dit zadel een mooie basis voor een aangepaste versie.
Zo zie je maar weer; goed martplaats in de gaten houden en snel toehappen als je iets ziet.

Groet, Jaap
lange Jaap

Sorry Bert, ben een beetje suf, mooi dat het voorste deel alleen verschilt, het past ook idd perfect....

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”