Even netjes voorstellen. Hallo ik ben…

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

frvanderburg
Type: R1200RT/LC
Bijz: 100.000km+
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rolde

Even netjes voorstellen. Hallo ik ben…

Ongelezen bericht door frvanderburg »

Hoi allemaal,

Bedankt voor het toevoegen.

Ik ben Frank van der Burg. 40 lentes jong wonend in Rolde (onder de rook van Assen) en geïnteresseerd in een RT lc.

Na een vfr750f, f800s en een r1200gs heb ik 2 jr geleden een tenere 700 gekocht omdat ik meer offroad wilde rijden en dat met mijn gs niet dijn vond. Conclusie, niet voor mij, in ieder geval niet met de grote tenere en te veel comfort ingeleverd voor woonwerk. Als de fiets (stromer) niet gepakt wordt is de motor t alternatief.

Ik heb wat staan kwijlen bij een full option 2017 rt met een ton op de klok. Onderhoud is bekend maar niet bij de dealer… vind t wat spannend ivm de esa dempers. Hopelijk vind ik hier wat meer info daarover.
De aankoop zou bijna met gesloten beurs kunnen en dat vind ik wel zo prettig. Heb de afgelopen jaren genoeg geïnvesteerd in motoren 🫢
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even netjes voorstellen. Hallo ik ben…

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Frank,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

Oriënteer je vooral op de RT, maar staar je niet blind. Er zijn genoeg te koop. Lees i.i.g. het topic R . . . . RT kopen ja of nee ? eens door. Succes met je zoektocht _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
PanEuRoel
2024
2024
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: HULST

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Frank, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel succes met je zoektocht naar een mooie RT en veel plezier met het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; LedPerf Dual Auxiliary Lights; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
frvanderburg
Type: R1200RT/LC
Bijz: 100.000km+
Woonplaats of omgeving: Rolde

Ongelezen bericht door frvanderburg »

Kleine grote update, ik heb de RT gekocht. Datum voor aflevering moet nog even besproken worden. Ik wil er nieuwe banden onder hebben en daarvoor is het even wachten op de levertijd. Motor krijgt nog een grote beurt en wordt verkocht met een jaar garantie.

Foto uploaden lukt me nu even niet maar zal ik nog wel even uitzoeken en regelen.
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Gefeliciteerd met de aankoop van je -1200- _004

Laat deze gerust zien in ons topic Showen die R1200RT _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”