jeroen12
Geplaatst: 28 feb 2010, 18:34
Ook maar ff voorstellen dan maar: Jeroen uit Nieuwegein. Rij al zo'n 30 jaar motor. Vorige modellen: 750H2, T350, CB900F, CB400F, CB750F2, GPX750R, ZR750, ZZR1100, ZZR1100, ZX12R, ZRX1200, GT550, XJ900F, ZX12R, ST1300, R850R. De kenner weet hier de merken wel bij te zetten
Sinds gisteren in het bezit van een R1200RT uit 2008. Na 2 jaar was ik een beetje uitgekeken op mijn Pan en zocht ik een vlotter sturende toermotor met wat meer 'karakter'. De VFR1200F viel af vanwege zijn kleine tank, de 1400GTR en FJR1300 omdat ik voorlopig geen 4 cilinder inlijn meer wilde hebben. Mijn R850R pekelfiets bevalt zo goed dat ik bij BMW ben gaan shoppen. Het is dus een R1200RT met alle toeters en bellen geworden

(plaatje doet ut niet?)
Ik hoop op het forum nog het nodige over de RT te leren. Ben bijv nog op zoek naar een vervangingsruit. Na de schuurdeur van de Pan valt de standaardruit van de RT wat tegen.

Sinds gisteren in het bezit van een R1200RT uit 2008. Na 2 jaar was ik een beetje uitgekeken op mijn Pan en zocht ik een vlotter sturende toermotor met wat meer 'karakter'. De VFR1200F viel af vanwege zijn kleine tank, de 1400GTR en FJR1300 omdat ik voorlopig geen 4 cilinder inlijn meer wilde hebben. Mijn R850R pekelfiets bevalt zo goed dat ik bij BMW ben gaan shoppen. Het is dus een R1200RT met alle toeters en bellen geworden


(plaatje doet ut niet?)
Ik hoop op het forum nog het nodige over de RT te leren. Ben bijv nog op zoek naar een vervangingsruit. Na de schuurdeur van de Pan valt de standaardruit van de RT wat tegen.