Heropstapper
Geplaatst: 22 jul 2021, 13:42
Na een leven op verschillende CBR600,s na weer een rijontzegging besloten de motor aan de kant te zetten.
Toch bleef het kriebelen, en na vorig jaar een tijdje op een leenfiets besloten dat er weer een motor moest komen.
Voorwaarde was dat het geen racer mocht zijn.
De rechte en ontspannen hoge zit was een harde eis.
Veel koppel en lage toeren ook.
De GS stond bovenaan de verlanglijst.
Beperkend was de km stand en de prijzen.
Na een proefrit op een R1100R die ik niet wilde hebben was ik toch verkocht aan de rijeigenschappen.
Lang verhaal kort: de motor gekocht met 56K op de klok voor een goede prijs.
Meteen banden vervangen en onderhoud laten doen.
Vering vervangen voor Hyperpro en na een probleem met de remmerij ook deze opgeknapt en Hell leidingen geplaats.
Vele heerlijke km's later gaat er toch wat opspelen.
Hiervoor komt een nieuw topic.
Ik hoop op het forum te leren van de kenners en mijn kennis te kunnen delen indien mogelijk.
Groeten, Daan
Toch bleef het kriebelen, en na vorig jaar een tijdje op een leenfiets besloten dat er weer een motor moest komen.
Voorwaarde was dat het geen racer mocht zijn.
De rechte en ontspannen hoge zit was een harde eis.
Veel koppel en lage toeren ook.
De GS stond bovenaan de verlanglijst.
Beperkend was de km stand en de prijzen.
Na een proefrit op een R1100R die ik niet wilde hebben was ik toch verkocht aan de rijeigenschappen.
Lang verhaal kort: de motor gekocht met 56K op de klok voor een goede prijs.
Meteen banden vervangen en onderhoud laten doen.
Vering vervangen voor Hyperpro en na een probleem met de remmerij ook deze opgeknapt en Hell leidingen geplaats.
Vele heerlijke km's later gaat er toch wat opspelen.
Hiervoor komt een nieuw topic.
Ik hoop op het forum te leren van de kenners en mijn kennis te kunnen delen indien mogelijk.
Groeten, Daan