Nieuw sinds gisteren, Vic Boeynaems

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

snoefel

Nieuw sinds gisteren, Vic Boeynaems

Ongelezen bericht door snoefel »

Beste Forum bezoekers,

Mijn naam is Vic Boeynaems, nog enkele dagen 55 jaar jong en woonachtig in België, in Niel aan de Rupel.
Ik heb reeds een kleine veertig jaar met alle soorten gemotoriseerde tweewielers rondgereden.
In het voorjaar van 2008 liet ik me verleiden door een BMW dealer tot een proefrit met een full option R1200RT en enkele dagen later was ik, en daarna de motor verkocht.
Ik heb ondertussen reeds meer dan 20000 km met de motor afgelegd, meestal voor het werk, maar heb er ook mee in Ierland, Schotland en Duitsland rondgetoerd.
Het is naar mijn mening een prachtige machine en het comfortabelste waar ik ooit mee gereden heb.
Buiten een klein motorprobleem, dat door de dealer opgelost werd door het hercallibreren van de inspuitpompjes, heb ik tot hiertoe probleemloos kunnen rondtuffen.
Zeer sterke kanten aan de motor zijn voor mij het geringe verbruik, gecombineerd met de grote inhoud van de tank (5.2 l/100km tot hiertoe) en het verstelbare windscherm dat je uit de wind zet in de winter en je laat afkoelen in de zomer.

Ben gisteren op het forum reeds heel wat wijzer geworden van jullie ervaringen.

Groetjes,

Vic.
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Nieuw sinds gisteren, Vic Boeynaems

Ongelezen bericht door Walter »

Welkom hier Vic,
Het RT forum wordt blijkbaar steeds populairder onder de Belgen.
Leuk! _004

Je zal gerust veel kunnen opsteken van de mede Rt rijders, en wellicht zal je je in de toekomst regelmatig melden met jouw bevindingen en ervaringen.

Tot ziens!

[groet]
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Beste Vic, uiteraard welkom op dit forum. Evenals jij ben ik ook de trotse bezitter van een r1200rt, fantastische motor en na eveneens een klein probleem, kapot brandstofrelais na 1000 km wat door BMW/dealer prima is opgelost, tot op heden 12000 probleemloze kilometers. Afgelopen jaar heb ik met de bmw 10 dagen door Schotland getourd nu heb ik een reis geboekt naar Ierland. Ik ga 10 dagen rondtouren met de bmw door , naar ik gehoord heb, een prachtige land. Want zijn je ervaringen en heb je nog tips.

Ik hoor/lees graag groeten Lexrt
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Vic,

[welkom]

Zoals mijn medebeheerder Walter als opmerkte maakt dit forum steeds meer indruk op onze zuiderburen, die we overigens graag zien komen. Geniet van je -1200- en veel plezier het RT forum.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”