Nou, daar gaan we dan!
Het is de linker schakelaar, correct?
Nu heb ik het nimmer gedaan, dus ik vlieg ff blind, maar waarschijnlijk kan je die schakelaar wel uit elkaar halen.
Als elektronica je ding is (me too

) zal je waarschijnlijk ook een gum-potlood hebben, dus een gum in de vorm van een potlood, en verkrijgbaar in verschillende ruwheden.
Ideaal om contacten en sporen mee schoon te maken zonder te veel krassen e.d.
Schakelaar zal wellicht aan de achterkant met een aantal kruiskop schroeven op een metalen plaatje geschroefd zitten, en daar binnenin zitten dus de contacten, sporen e.d.
Als je die uit elkaar gaat halen, neem foto's, heel veel foto's (met een digitale camera, liefst in macro-stand, indien beschikbaar).
Voor het geval er iets los komt en je niet meer weet hoe het zat ten opzichte van de andere onderdelen.
Kijk ook altijd ff op de computer of de foto's goed zijn, voordat je verder gaat, dat je het goed kan terugzien, e.d.
Je zult met jou achtergrond waarschijnlijk snel genoeg zien wat het euvel is.
Als het een onderbroken spoor is, is zilverlijm wellicht een oplossing, worst-case, solderen (wel zorgen dat het 100% vlak is met het originele spoor!)
En als de schakelaar echt mechanisch defect is BER (beyond economical repair) kan je naast de sloop ook kijken bij een electronica-winkel die hebben vaak ook schakelaars die de functie kan overnemen.
Alleen zal je creatief moeten zijn met de plaatsing van de nieuwe schakelaar van de electronica-winkel.
Of je kijkt/zoekt even op MP;
http://link.marktplaats.nl/318418018
en dan nog een ervaringstip;
Als je in de toekomst met deze fiets nog verder gaat verbouwen, aanpassen, e.d., kijk altijd heel goed naar de verbindingen van de stekkers die je los- en vastmaakt.
Gezien de history van dit draadje, je fiets heeft hier-en-daar verbindingsproblemen, en daar kan je in de toekomst wellicht (ik hoop het niet voor je, natuurlijk!) nog veel last van krijgen.
Dus als je iets los haalt, check, dubbel-check, evt. met ohm-meter, doorpieper, etc.