Helaas ben ik op een punt beland dat ik vragen moet gaan stellen in plaats van info uit de treads halen.
Ik heb een probleem met mijn 2008 1200 RT.
Net voor de vakantie de motor uit de schuur gehaald, flits EWS, motor start en rijd gewoon. \
Wezen tanken, motor gestart, van de standaard, valt uit kilometerstand knippert en is niet meer aan te krijgen.
3 weken laten:
EWS storing groot in beeld, met wat klooien aan de draaden weer te starten. Conclusie: draadbreuk. Alle 4 de draden vervangen tot waar ze aan het frame vast zitten( draadbreuk moet dan weggeknipt zijn). motor is te starten.
Alles samengebouwd, geen enkele mogelijkheid meer om te starten en dik EWS in beeld.
De koplamp gaat aan, de gear indicator is er soms wel en soms niet, al lezende op het fora en het GS-911 manual lijkt dit de BMS-K te zijn.
Zijn er mensen die dit eerder hebben gehad, mensen die dit hebben weten op te lossen? Of kunnen aangeven hoe ik de BMS-K kan uitsluiten?
Ik ben ik bezit van een GS-911, deze leest niks uit en geeft een 2tal foutmeldingen (zal deze nog even checken, ben ze vergeten)
Graag advies voordat ik geld uitgeef aan het verkeerde.
Alvast bedankt.