Nen goeien dag allen...Jempy

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Jempy

Nen goeien dag allen...Jempy

Ongelezen bericht door Jempy »

Hoe ben ik hier toch terecht gekomen? :roll:
Ben al een paar jaar lid van BMW Vlaanderen (ja dat ligt in den Belgique), en ben er aan 't surfen in de berichtjes.
Kom ik daar een link tegen welk een verwijzing geeft naar BMW R....RT Forum (NL).
'k Denk dan van "Dat kan wel eens interessant zijn." Hierbij laat ik me dan ook registreren om alzo toegang te krijgen tot dit forum.
En wat zie ik.... het is voor -850- -900- -1100- -1150- -1200-
Dedjudedju toch. 'k Heb zelf maar nen R80RT uit de oude stal, afgeschreven door de Belgische Militaire Politie en verder bereden door jonge recruten van de Federale Politie welke hun uiterste best deden om te zien wat dat "brommerke" nog in zen lijf had.
Nu ja, 'k zal hier dan toch af en toe eens een kijkje komen nemen. Hier en daar steekt ne mens er toch wel iets van op.
'k Heb het forum zo al eens doorlopen en dat viel 100% mee _004 . Doe zo maar verder.
Aan allen "Nog nen goeiën dag gewenst en veel veilige kilometers." En wie weet, misschien ooit, tot in den draai.
Jempy, 55 jong, Belgisch Limburg, BMW R80RT, Gillet 500 Estafette en nog een Solexje. ;)
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Nen goeien dag allen...

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Jempy!

Blij dat dit forum je 100% mee valt.....bestaat dan wel nog niet zo lang als die in Vlaanderen, maar volgens mijn bescheiden mening is deze net zo leuk en informatief _004
Er is overigens nog plaats voor ons RT Treffen in Lunteren! Leuk ritje toch vanuit Vlaanderen.... :D
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nen goeien dag allen...Jempy

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hi Jempy
[welkom]
Klopt we zijn een op en top R....RT forum. Maar er is niet mis met je aanmelding op dit gezellige NL forum, hoor. Wees welkom en laat maar eens een fotootje zien van de oude heer, de voorvader van de R....RT. _004

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

Veel leesplezier hier Jempy !
HVEI

Ongelezen bericht door HVEI »

GEWELDIG Jempi, jouw Avatar!

Ik dacht werkelijk: Verek een beestje op mijn scherm. Lijkt verdomme wel vlo, dacht dat mijn katten vlo vrij waren.

Je had me tuk!
(Ja hoor welkom hier! [welkom] )

[groet]
Huub
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

HVEI schreef:
Ik dacht werkelijk: Verek een beestje op mijn scherm. Lijkt verdomme wel vlo, dacht dat mijn katten vlo vrij waren.
Kijk, zo komen die Belgen nou aan moppen over "Ollanders" :D

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”