Mijn naam is Niels, nieuw hier op het forum. Woonachtig in het mooie Gelderland onder Nijmegen. Sinds een tijd op zoek naar een tweede motor, naast mijn Honda Blackbird. Deze mag met een soort vervroegd pensioen, en wordt alleen uitgelaten bij mooi weer. De term sport/toer is bij mij meer de definitie sport geworden(ook zo afgesteld, vering e.d.) Heel leuk, maar ik wil een tweede motor waar ik rustig mee kan toeren (en rustig kan rijden). De keuze is gevallen op een

Nooit gedacht aan deze motor en bij toeval staat er eentje bij mij in de buurt. Ik compleet ontwetend maar eens gaan kijken. Veel mensen in de motor kring zweren bij BMW, en als Subaru fan spreekt een boxer mij wel aan.
Nou goed, dit was een van de goedkoopste op MP, en behoeft wat werk. Ik heb gereden, de ABS knipperde, de koppeling was zo goed als op (slipte een keer) en ik hoorde een gierend geluid uit de bak (wat geen kwaad kan las ik). De verkoper kende de motor verder niet (was inruil), dus geen geschiedenis. Een beurt nodig. Al met al, ik vond het een hoop werk om gelijk mee te starten. Tijdens een proefrit wel verliefd geworden op het karater en stuurgedrag. Uit de wind, makkelijk en wendbaar, koppel en relaxed. Dus de short-list is nu 1 geworden (wel zo makkelijk). De zoektocht gaat weer verder, ik zoek met een klein(er) budget. Als iemand nog een tip heeft, ik hoor het graag.
Tot een keer op een meeting o.i.d.
Groet