1 januari 2010

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

1 januari 2010

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste RT vrienden,

Allemaal de beste wensen en een zeer voorspoedig, veilig en gezond 2010 toegewenst.

In het afgelopen jaar heeft de website van het RT forum een behoorlijke groei doorgemaakt.
Hier wat cijfers:
90.562 bezoeken veroorzaakt door 18.603 bezoekers die tezamen 1.043.785 keer een pagina bekeken.

De bezoektoename is in de grafiek goed te zien.
Afbeelding

Het forum werd in 54 landen bekeken.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Inspector Gadget

Re: 1 januari 2010

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Goed zaaien doet goed oogsten, zeg ik altijd ;)

De basis van dit forum, onderhand uit een ver verleden wat jaartal betreft, is de grondslag geweest voor het suc6, denk ik.
Geen modder, geen ordinaire zaken, zeer vriendelijk en beste intenties.
Respect, behulpzaamheid, interesse en tolerantie zijn alhier, althans in mijn perceptie, de sleutelwoorden.

Het zegt wat over de grondlegger van dit forum (en zijn gedachtegoed), maar zeker ook over de leden van dit forum.
Of, om het nog beter te duiden; het zegt wat over de gemiddelde BMW RT rijders, het zijn de beste vrienden! _004

Het RT-forum zijn wij met z'n allen, en daar voor dank ik iedereen dat we nog altijd zo leuk gehouden hebben, het "leeft" hier echt, is mijn mening.

Uit privacy kan je wellicht dergelijke informatie niet geven, ik ben wel eens beniewd naar de top-bezoekers, top-bijdragers, top-sponzen, en de top-reactieloze :lol:
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

dutchmidiman schreef:Goed zaaien doet goed oogsten, zeg ik altijd ;)

De basis van dit forum, onderhand uit een ver verleden wat jaartal betreft, is de grondslag geweest voor het suc6, denk ik.
Respect, behulpzaamheid, interesse en tolerantie zijn alhier, althans in mijn perceptie, de sleutelwoorden.

Het zegt wat over de grondlegger van dit forum (en zijn gedachtegoed), maar zeker ook over de leden van dit forum.
Of, om het nog beter te duiden; het zegt wat over de gemiddelde BMW RT rijders, het zijn de beste vrienden! _004

Het RT-forum zijn wij met z'n allen, en daar voor dank ik iedereen dat we nog altijd zo leuk gehouden hebben, het "leeft" hier echt, is mijn mening.

Uit privacy kan je wellicht dergelijke informatie niet geven, ik ben wel eens beniewd naar de top-bezoekers, top-bijdragers, top-sponzen, en de top-reactieloze :lol:

Hier kan ik me helemaal in vinden _004 Ook in 2010 verder zo met zijn allen.
[groet] -1150- Bert
Garfield
Type: R1150RT
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Woonplaats of omgeving: leusden

Ongelezen bericht door Garfield »

dutchmidiman schreef:Goed zaaien doet goed oogsten, zeg ik altijd ;)

Zucht, sommige mensen kunnen het zo mooi zeggen. _004 Helemaal niks aan toe toe voegen. Oh-ja citaat Berry S van heeel vroeger: "Vooral so doorgaan"
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

De topbijdragers kun je zien in de ledenlijst memberlist.php
Hier kun je o.a. sorteren op: BERICHTEN en zul je zien dat HansD (659), ondergetekende (582) en dhr (564, zijn laatste bericht op 220909 gepost) de top-3 vormen.
Dan volgen: Mike Philippens, BeemerBert, duchmidiman en ksimon met tussen de 400 en 500 berichten.
Daarna volgt The best of the rest.
Meer dan de helft van de geregistreerde gebruikers is non-actief als het op posten aankomt.
dutchmidiman schreef:ik ben wel eens beniewd naar de top-bezoekers, top-bijdragers, top-sponzen, en de top-reactieloze :lol:
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BeemerBert
Type: R1200RT
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Jos WRSM schreef:De topbijdragers kun je zien in de ledenlijst memberlist.php
Hier kun je o.a. sorteren op: BERICHTEN en zul je zien dat HansD (659), ondergetekende (582) en dhr (564, zijn laatste bericht op 220909 gepost) de top-3 vormen.
Dan volgen: Mike Philippens, BeemerBert, duchmidiman en ksimon met tussen de 400 en 500 berichten.
Meer dan de helft van de geregistreerde gebruikers is non-actief als het op posten aankomt.
dutchmidiman schreef:ik ben wel eens beniewd naar de top-bezoekers, top-bijdragers, top-sponzen, en de top-reactieloze :lol:
Hallo Jos, zit net je afbeelding te bewonderen :shock: heb ik wat gemist ?

Groet, Bert
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Jos WRSM schreef:De topbijdragers kun je zien in de ledenlijst memberlist.php
Ik moet nog aardig wat posten om bovenaan te komen. :lol:
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

@ Jos; bedankt, ik ga nog meer mijn best doen :D
Het is ff zoeken cq. weten, maar alles is blijkbaar inzichtelijk te maken.

@ Best of the rest; Go, go, GO! :lol:
HVEI

Ongelezen bericht door HVEI »

Dank aan Jos en Walter voor het prima en vele werk dat het vergt om een forum als dit op zo'n voortreffelijke wijze in de lucht te houden!
Huub
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Hier nog de statistieken over december. Iets mindere maar nog steeds gestage groei.
Hans

Afbeelding

Afbeelding
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

De groeicijfers van Januari - ouderwetse groei met 144 nieuwe leden.
Hans

Afbeelding

Afbeelding
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

en... het einde is nog niet in zicht!
Wacht maar tot het mooi weer wordt!!!
goed werk hans!
_004
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over het forum”