John Stammers stelt zich voor

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

John Stammers

John Stammers stelt zich voor

Ongelezen bericht door John Stammers »

Hoi, ik ben John Stammers, 42jr en ik woon in Dirkshorn(NH). Ik rij op een donkerblauw(ik geloof dat het officieel 'sinusblauw' heet)R1100RT uit 96. Er zit 90,000km op de teller waarvan 45,000 van mij zijn.

Ik ben van oorsprong engelsman(zou je niet zeggen met zo een achternaam) en ik ben in 95 overgewaaid naar Nederland. Ik kom uit de stad 'Cheltenham' in het graafschap 'Gloucestershire'(onder anderen bekend voor 'The Cotswolds' een heuvelachtig gebied waar je trouwlens uitsteken kunt toeren).

Ik ben getrouwd met Anke(de reden dat ik naar Nederland kwam) en wij hebben twee kinderen samen - Holly(8jr) en Owen(6jr). Ik werk part-time als motorinstructeur bij 'Hoekstra Verkeersopleidingen' in Alkmaar en de rest van de tijd ben ik huisman.

Ik heb mijn RT nu 2,5jr en ik vind het een heerlijk motor om op te rijden. Mijn rijbewijs heb ik toen in Engeland gehaald in het ver geleden toen ik 18 was. Maar ik ben pas gaan echt motorrijden in Nederland en zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik ook motorinstructeur geworden. Ik begon op een R60/6 toen een R80RT, daarna een R100RT en nu de 1100. Ik gebruik de motor voornamelijk voor vervoer maar ik ga er ook mee op vakantie en ik ben lid van het BMW Motorbegeleidingsteam Nederland(BMTN) waar ik hem gebruik om diverse evenementen te begeleiden. Op mijn werk mag ik overstappen op een Pan European ST1100 - een fijne motor maar als je eenmaal BMW fan bent is er niets anders!!!

Prive rij ik ongeveer 18,000km/jr en voor mijn werk +/- 17,000km/jr.

De site ziet er goed uit en ik heb al gezien dat er heel veel info hier te krijgen is maar ik hoop ook veel info met jullie te delen.

Groeten John
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: John Stammers stelt zich voor

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Welcome John!

Wie weet kunnen we in de toekomst eens een keer met een paar leden onder jouw deskundige begeleiding in Great-Britain gaan touren.... :D
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Ook vanuit het altijd warme en zonnige Limburg (NOT) van harte welkom op het forum. En nog veel meer veilige km toegewenst.
Flying Dutchman
Type: R850RT
Bijz: Blauw

Ongelezen bericht door Flying Dutchman »

John,

Welkom op dit forum.

Costswold is inderdaad een hele mooie streek. Ben er afgelopen zomer 2 weken op vakantie geweest. Hebben een 18e eeuws huisje gehuurd in Bretforen, iets noordelijker dan Cheltenham, vlakbij Evisham. Aangezien we met het hele gezin waren was ik met de auto en niet met de motor, maar je hebt in de Cotswold inderdaad verschrikkelijk mooie weggetjes om te rijden met de motor.

Ben er zo'n 20 jaar geleden wel met de motor geweest om de International Air Tatoo te bezoeken. Dan merk je pas wat een voordeel je aan een motor kan hebben, langs kilometers file gereden.

Als je nog eens een rit naar de Cotswolds gaat plannen voor een groep hou ik mij ook zeker aanbevolen.

groeten,
Peter uit Beek (L).
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hallo,

Uiteraard ook welkom hier. Leuk dat je een mooie baan op de motor kan combineren met thuis.
Veel leesplezier hier en uiteraard op je RT.

Gr. Milan
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo John,

[welkom]

Bedankt voor je nette presentatie op het RT Forum. Het is een forum met inmiddels erg veel know-how en waar men ook bereid is deze kennis met anderen te delen.
Soms is er ook nog wel eens behoefte aan een VRO om de rijvaardigheid een beetje op te krikken. Wie weet kun jij daar wel in voorzien :?:
Ik wens je veel plezier met je werk, de RT en het forum

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Bob The Builder

Ongelezen bericht door Bob The Builder »

Whoa!

'The Cotswolds' Daar wil ik ook wel even naar toe John! Mocht het ooit zover komen dat de forumleden hier een ritje maken daarheen wil ik toch graag op de hoogte gehouden worden! Ik vrees nu echter al dat het me aan tijd zal ontbreken... maar wie niet waagt blijft maagd!

Welkom op het forum en een flinke duim voor je prachtig nederlands _004

Björn

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”