Voorstellen: planswan

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

planswan

Voorstellen: planswan

Ongelezen bericht door planswan »

Ik wil me hierbij ook even voorstellen. Mijn naam is Jan Plantenga en ben woonachtig in Stiens bij Leeuwarden. In Friesland dus. Mijn leeftijd is 60 jaar en ben sinds een aantal maanden
een "niet rendabele" i.v.m. met vervroegde uittreding. Betekent dus dat ik meer tijd heb voor mijn hobby's w.o. motorrijden. Ik ben op latere leeftijd begonnen aan motorrijden en de eerste motor was een
Yamaha Virago 920. Toen ik van iemand een keer op zijn BMW 1100 RT -1100- mocht rijden was ik snel verkocht en heb zelf een BMW 1150 RT Titanic Silber aangeschaft. Dit voelt als het rijden in een cabrio. !JOS! Deze motor kocht ik eind 2007 met 4500 km op de teller en staat nu op 29000 km. Hierin zitten een aantal flinke tochten naar o.a. Rusland en Bulgarije. In deze landen zou ik gezien de wegengesteldheid beter op een GS kunnen rijden, maar als ik dan weer terugga over onze westerse wegen wil ik niets anders dan een RT. -1150- Op mijn tochten heb ik veel plezier van mijn Zumo 550 en een verhoogd windscherm. Ik hoop veel ervaringen op dit forum te kunnen delen.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen: planswan

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste planswan
[welkom]

Zo zie je maar dat vervroegde uittreding ook zijn grote voordelen heeft en je je volop met hobby en andere leuke zaken kunt gaan bezig houden. _004
Veel plezier met het forum en je RT en wellicht zien we je ook op het RT Treffen2010.
http://www.bmwrtforum.nl/treffen2010.htm

mvrgr
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
**AC**

Re: Voorstellen: planswan

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Ook welkom hier op het forum. Veel leesplezier toegewenst en uiteraard nog meer plezier op je RT!

Gr. Milan

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”