nieuwe kerieuzeneuzen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- GOOVAEF
- Type: R1150RT
nieuwe kerieuzeneuzen
hallo,
Ik rij sinds '76 met de motor, met een onderbreking van ca 17 jaar (kids enz..)- Honda CB500 - Yam XS750 (BMW was te duur) - Yam SR500 - 100RT van '79 (in 2003 best betaalbaar, maar bij intensief gebruik onbetrouwbaar) - na een vastloper in de alpen met onze ouwe RT hebben we sinds 2jaar een 1150 RT van 2003 bijgekocht.de ouwe rt wordt door mijn partner gereden binnen de landsgrenzen
Ik hou van het (wel steeds verder te zoeken) oer-gevoel van de boxer..Het enige dat me enigszins stoort is de blasé air die je bij enkele grote dealers en helaas ook bijsommige rijders (met zelfs BMW-onderbroeken aan) wat muf tegemoet waait...
enfin, rijden en reizen met onze boxers, daar draait het ons om. Als knutselaars hopen we vele nuffige fips in het forum te vinden
Ik rij sinds '76 met de motor, met een onderbreking van ca 17 jaar (kids enz..)- Honda CB500 - Yam XS750 (BMW was te duur) - Yam SR500 - 100RT van '79 (in 2003 best betaalbaar, maar bij intensief gebruik onbetrouwbaar) - na een vastloper in de alpen met onze ouwe RT hebben we sinds 2jaar een 1150 RT van 2003 bijgekocht.de ouwe rt wordt door mijn partner gereden binnen de landsgrenzen
Ik hou van het (wel steeds verder te zoeken) oer-gevoel van de boxer..Het enige dat me enigszins stoort is de blasé air die je bij enkele grote dealers en helaas ook bijsommige rijders (met zelfs BMW-onderbroeken aan) wat muf tegemoet waait...
enfin, rijden en reizen met onze boxers, daar draait het ons om. Als knutselaars hopen we vele nuffige fips in het forum te vinden
- BeemerBert
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Re: nieuwe kerieuzeneuzen
Hallo, welkom
Waar kun je die onderbroeken krijgen :lol: :lol: :lol:
Je zult vast je tips vinden op dit gezellige, druk bezochte forum.
Groet, Bert
Waar kun je die onderbroeken krijgen :lol: :lol: :lol:
Je zult vast je tips vinden op dit gezellige, druk bezochte forum.
Groet, Bert
Re: nieuwe kerieuzeneuzen
BMW onderbroeken = toch gewoon BOXER short ? :lol: :lol:
Anyway , veel plezier hier op het forum, en als je zo graag sleutelt zal je ook ons wel
kunnen bijstaan met raad denk ik zo. Hoe meer kennis , hoe meer vreugd
Anyway , veel plezier hier op het forum, en als je zo graag sleutelt zal je ook ons wel
kunnen bijstaan met raad denk ik zo. Hoe meer kennis , hoe meer vreugd
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!