Hallo allemaal Hermanb.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Hermanb.

Hallo allemaal Hermanb.

Ongelezen bericht door Hermanb. »

Hierbij zal ik mijzelf ook maar even voorstellen.

Mijn naam is Herman, ik ben 48jr. en woon in Heemskerk. Samen met mijn vrouw, ook motorrijdster (hoewel momenteel alleen meerijdend) hebben wij 2 zoontjes: van 9 en 12 jr. die (gelukkig) ook al geruime tijd met het motorvirus besmet zijn! _004

Ik rij in principe het hele jaar door, zolang het tenminste verantwoord is; met ijzel de straat uit rijden doe ik in principe niet, maar vanaf locatie rij ik altijd (wel voorzichtig natuurlijk) weer terug, wat voor weer het ook is.

De motoren die ik tot nu toe in mijn bezit heb gehad (vanaf mijn 14e begon het al) lopen inmiddels in aantal al voorbij de 50 stuks, en de meeste hiervan kwamen uit het race segment. Vrijwel al het sleutelwerk deed ik zelf, t/m restauratie aan toe. Tegenwoordig beperk ik me tot datgene wat ik leuk vindt om te doen, of gewoonweg omdat dit noodzakelijk is.
Mijn BMW's breng ik meestal naar de dealer. Maar elektra, aanpassingen en b.v. schokbrekers vervangen e.d. doe ik allemaal zelf; gewoon omdat ik dit nog steeds leuk vindt om te doen. :lol:

Toerritten maak ik nog steeds regelmatig; soms met 1 van mijn jongens; meestal per toerbeurt, soms met loting. Echter de laatste jaren niet meer in grotere groepen; 2-4 motoren vindt ik al meer dan genoeg, maar meestal alleen.

Groeten en veel rijplezier aan alle motorrijders toegewenst! _004

Herman
R850RT

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door R850RT »

Hoi Herman,

Welkom bij de club!

groet,
Martin(i)
**AC**

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Welkom hier en uiteraard veel leesplezier!

Gr. Milan
Stingray

Re: Hallo allemaal Hermanb.

Ongelezen bericht door Stingray »

Van harte welkom op het forum en nog veel veilige km toegewenst,.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”