Zo van de ene dag op de andere dag?
1.
Is er iets verandert in de periode dat het wel werkte en nu niet meer?
Bijvoorbeeld onderhoud van de motor, accu vervangen, BMW NAV 5 geüpdate, et cetera?
2.
Heb je de BMW NAV 5 al aan je kompjoeter gehangen en Garmin Express opgestart?
Gaf die nog iets aan qua updates o.i.d.?
3.
Als je de BMW NAV 5 in de houder plaatst zie je dan wel de batterij-symbool rechts-bovenin het scherm verschijnen?
Mogelijk is de betreffende verbinding in de houder dan niet optimaal als je niets ziet, en zou je kunnen overwegen voorzichtig(!) de connector schoon te maken. Probeer ook, voorzicht aan de randen, of door te duwen op de BMW NAV 5 je iets ziet veranderen op het scherm van de BMW NAV 5.
Uiteraard dit alles wel met contact-aan.
Als al het bovenstaande op orden is, niets helpt of er niets gebeurt/gedaan is e.d:
Als het inderdaad plotseling is ontstaan, kan je zelf nog 1 ding overwegen;
De Mr GPS Totale Reset.
Je bent dan wel al je instellingen, routes e.d kwijt!
https://www.mrgps.nl/wintertijd-geef-je ... ote-beurt/
De Magic Wheel aansturing loopt via CAN- en LIN-bus, en is niet direct verbonden met je GPS.
Je zult dan naar de BMW dealeRT moeten gaan (of iemand met een GS911 WiFi) om eventuele fouten uit te laten lezen en te laten resetten.