Ik loop tegen het probleem aan dat ik niet alle lucht uit het remsysteem kan krijgen van mijn RS. Ik heb vrijwel alle topics doorgelezen maar kennelijk is de juiste procedure een "geheim recept"

Voor de 2 jaarlijks verversing was er niets loos. Na de verversing heb ik problemen. Heb systeem nu 2 x onder 1.8 bar druk met Eeziebleed met adapter op vloeistofreservoir ontlucht. De nippels op de ABS pomp uiteraard niet vergeten. Direkt na het ontluchten kan ik de ABS lampjes gewoon resetten en werkt het ABS ook. Na een nachtje stilstand staat de zaak in storing en lukt het resetten ook niet.
De truuk om het systeem een nacht met ingeknepen remhandel en voetrem te laten staan resulteert er in dat alles eerst goed hard is en de ABS moeiteloos gereset kan worden. Na enigen tijd gebruikt wordt de remhandel weer zachter en slaat het ABS weer in storing. Er is GFEEN sprake van enige lekkage in het systeem. ER BLIJFT DUS LUCHT ACHTER.
Mijn manual geeft alleen de procedure aan voor de R1100 zonder ABS.
Wie kan mij helpen aan de juiste procedure voor de R1100 RS met ABS 2 heb ik begrepen.
Alvast dank.