dag luitjes: billybrando

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

billybrando
Type: R1100RT
Bijz: m'n 1e bmw
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Harkstede

dag luitjes: billybrando

Ongelezen bericht door billybrando »

hoi allemaal,

ik twijfelde even om hier wat tekst neer te zetten, maar ben altijd blij wanneer ik bij het googlelen iets leuks tegenkom (en dat hoeft niet altijd over motoren te gaan).
in 't kort heb ik 25 jaar geleden mijn motorrijbewijs gehaald maar nooit een eigen bike gehad tot 1,5 jaar terug. eindelijk de ruimte bij huis en een '82 honda cbx550f gekocht. Leuk ding maar om lekker te toeren samen met m'n vrouw achterop is het niet de machine voor.
heb afgelopen zaterdag een mooie r1100rt uit '96 gekocht die ik komende woensdag in ontvangst mag nemen, waarna we echt met plezier willen gaan rijden. tochten maken etc.
ik hoop afentoe mijn licht bij jullie te mogen opsteken (ben geen techneut) en elkaar eens te treffen op ein treffen.
tot ziens,
Bennie
WoutG

Re: dag luitjes

Ongelezen bericht door WoutG »

Welkom Bennie,

Veel plezier met je toekomstige RT, gaat vast veel veilige kilometers mee.
Techneut hoef je niet te zijn, er zijn er hier zat op het forum die je met raad, daad en zelfs plaat terzijde willen staan bij eventuele problemen.
Schroom vooral niet te vragen, domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel heb ik me eens laten vertellen.

Succes,

Wout -850-
Neeven

Re: dag luitjes: billybrando

Ongelezen bericht door Neeven »

Hallo Bennie,

Hoop dat de aflevering van je R1100RT vandaag naar wens is verlopen. Gefeliciteerd en welkom bij een grote groep enthousiaste RT-rijders.
Op dit forum zul je een hoop nuttige, leuke en aardige dingen vinden.

Dat is wel even wat anders hé een R1100RT of een CBX550F. Neem de tijd om te wennen aan de RT. Vooral het schakelen vergt even wat beleid. Maar het is een dijk van een motor om lekker samen met je vrouw tochten te maken.

Veel plezier!
Marcel
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Hoi,

Welkom hier en uiteraard veel plezier met je RT en hier met lezen!

Gr. Milan
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom en veel veilige km toegewenst.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”