nieuw lid: john ensink
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
nieuw lid: john ensink
Goedemorgen,
Wil me graag even voorstellen als nieuw lid op deze mooie site.
John Ensink, ik woon in Emmen, ik ben 43 jaar en sinds kort in het bezit van een r1200rt. Tot nu toe erg tevreden over mijn eerste BMW. en de sfeer rondom het merk BMW. Ik dacht dat er niets boven Japans ging, heb er diverse van gehad, maar heb geen spijt dat ik een nieuw model Pan European heb laten staan voor deze RT. Ik hoop volgens jaar eens in een tocht mee te rijden met jullie, praten we dan verder.
Tot ziens,
John Ensink.
Wil me graag even voorstellen als nieuw lid op deze mooie site.
John Ensink, ik woon in Emmen, ik ben 43 jaar en sinds kort in het bezit van een r1200rt. Tot nu toe erg tevreden over mijn eerste BMW. en de sfeer rondom het merk BMW. Ik dacht dat er niets boven Japans ging, heb er diverse van gehad, maar heb geen spijt dat ik een nieuw model Pan European heb laten staan voor deze RT. Ik hoop volgens jaar eens in een tocht mee te rijden met jullie, praten we dan verder.
Tot ziens,
John Ensink.
Re: nieuw lid
Van harte welkom op het forum. En iedereen op het forum zal mij steunen als ik zeg: "verstandige keus die BMW"
.Veel veilige km toegewenst.

Re: nieuw lid: john ensink
Welkom!!! Ik kan je inleiding toch even tonen aan een collega van me die de pan de 'ultimate tourmachine' vindt?? Zo ziet hij dat wij lekker in de meerderheid zijn :-) 

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: nieuw lid: john ensink
Hallo John
Van harte welkom op dit forum en bedankt voor je bestelling van de bagde, hij is naar je onderweg.
Zien we je nog op het RT Treffen
:
mvrgr
Jos
Van harte welkom op dit forum en bedankt voor je bestelling van de bagde, hij is naar je onderweg.
Zien we je nog op het RT Treffen

mvrgr
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!