Even voorstellen Flying Dutchman
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Flying Dutchman
- Type: R850RT
- Bijz: Blauw
Even voorstellen Flying Dutchman
Hallo BMW RT rijders,
Met dit bericht wil ik mij voor stellen. Mijn naam is Peter den Hollander. Dir verklaart het 2e deel van mijn gebruikersnaam.
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een BMW 850 RT. Ik heb de motor gekocht in Geffen. De motor zelf is 11 jaar oud en heeft hiervoor in Italie gereden.
Zelf rijdt ik al ruim 31 jaar motor en tot nu toe Honda. Begonnen op een 125cc 2 cilinder en hiermee ook het motorijbewijs gehaald. Daarna een 350 cc four en de (bijna) laatste 25 jaar een 550 Four.
Omdat ik nu meer wil gaan toeren, in plaats van de rondjes ron de kerk, en dat met mijn partner ben ik gaan kijken naar een motor met een volle kuip. Omdat ik altijd al jaloers was op BMW rijders besloten dat het een BMW RT moest worden. Omdat ik zelf niet zo groot ben, kleiner dan 1.70 m, belsoten om voor een 850RT te kiezen, ook omdat ik op verschillende sites las dat die wat soepeler rijden.
Inmiddels zo'n 200 km gereden in het Zuid-Limburgs heuvellandschap. Tot nu toe nog steeds rondjes rond de kerk, maar wel een hele andere ervaring dan een 30 jaar oude naked bike. Het rijdt fantastisch, al is het soms nog even wennen.
Naast motorrijden is mijn grote passie zweefvliegen en dit verklaart het eerste deel van mijn gebruikersnaam.
Ik heb nog weinig toe te voegen aan dit forum, maar er al wel een aantal waardevollen zken gevonden.
Mogelijk tot ziens op het RT of een ander treffen.
Groeten,
peter
Met dit bericht wil ik mij voor stellen. Mijn naam is Peter den Hollander. Dir verklaart het 2e deel van mijn gebruikersnaam.
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een BMW 850 RT. Ik heb de motor gekocht in Geffen. De motor zelf is 11 jaar oud en heeft hiervoor in Italie gereden.
Zelf rijdt ik al ruim 31 jaar motor en tot nu toe Honda. Begonnen op een 125cc 2 cilinder en hiermee ook het motorijbewijs gehaald. Daarna een 350 cc four en de (bijna) laatste 25 jaar een 550 Four.
Omdat ik nu meer wil gaan toeren, in plaats van de rondjes ron de kerk, en dat met mijn partner ben ik gaan kijken naar een motor met een volle kuip. Omdat ik altijd al jaloers was op BMW rijders besloten dat het een BMW RT moest worden. Omdat ik zelf niet zo groot ben, kleiner dan 1.70 m, belsoten om voor een 850RT te kiezen, ook omdat ik op verschillende sites las dat die wat soepeler rijden.
Inmiddels zo'n 200 km gereden in het Zuid-Limburgs heuvellandschap. Tot nu toe nog steeds rondjes rond de kerk, maar wel een hele andere ervaring dan een 30 jaar oude naked bike. Het rijdt fantastisch, al is het soms nog even wennen.
Naast motorrijden is mijn grote passie zweefvliegen en dit verklaart het eerste deel van mijn gebruikersnaam.
Ik heb nog weinig toe te voegen aan dit forum, maar er al wel een aantal waardevollen zken gevonden.
Mogelijk tot ziens op het RT of een ander treffen.
Groeten,
peter
Re: Even voorstellen Flying Dutchman
Hallo vliegende Hollander,
Welkom hier en nog veel meer plezier op je brommeRT!
Gr. Milan
Welkom hier en nog veel meer plezier op je brommeRT!
Gr. Milan
- Ralph Romein
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Welkom Peter op het forum en veel plezier met de RT.
Ben trouwens ook zweefvlieger
Van jongs af aan meegevlogen met m'n vader en natuurlijk zelf ZVB gehaald toe ik 17 was. Paar jaar geleden ben ik gestopt gezien de tijd die het allemaal kost. Liep inmiddels 30 jaar op vliegvelden rond en was er ook wel een klein beetje klaar mee. Zo af en toe vlieg ik nog eens met familie mee of lees eigenlijk, vliegen ze met mij mee. Verleren doe je het niet dus mijn stelling is: vlieger .. dat blijf je 
Groeten, Ralph Romein
Ben trouwens ook zweefvlieger

Groeten, Ralph Romein
Mvg, Ralph Romein

- boetsch1
- 2024
- Type: R1250RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Leiden
Hallo Peter,
Ook van mij welkom op dit geweldige forum en mijn naam is ook Peter den Hollander en rij sinds september een R1150RT uit 2004.
Groet Peter.
Ook van mij welkom op dit geweldige forum en mijn naam is ook Peter den Hollander en rij sinds september een R1150RT uit 2004.
Groet Peter.
Geniet nu, het is later dan je denkt.
Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.
Groet Peter den Hollander
Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.
Groet Peter den Hollander
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!