Hallo
Geplaatst: 25 okt 2016, 09:01
Hallo Forum,
Ik ben Carlo en sinds 18 oktober trotse bezitter van de 2017 uitvoering van de R1200RT Euro4 Norm
afgelopen jaren met veel plezier naar Spanje gereden en stukken door Frankrijk getoerd met mijn 2010 R1200R. Op de snelweg en lange ritten viel deze fiets ondanks verbeterde zadel tegen. Vandaar dat ik over ben gestapt naar de RT.
Hiervoor reed ik een Yamaha Diversion js 900s. waar ik ook vele km door Frankrijk heb gereden. Met deze motor ben ik tijdens woon-werkverkeer aangereden. ik ben daar goed vanaf gekomen, maar mijn trouwe metgezel niet zo (total loss).
op dit moment ben ik een werkzoekende financieel expert en hobbykok. naast motorrijden zit ik ook graag op de racefiets. ik train veel door de week en in het weekend en rijd de tourklassiekers( Ronde van Vlaanderen 260 KM) (Parijs- Roubaix 240 KM) volgend jaar staat Milan-San Remo op het program( 300KM). zoals jullie zien ben ik een druk baasje.
Ik ben Carlo en sinds 18 oktober trotse bezitter van de 2017 uitvoering van de R1200RT Euro4 Norm




afgelopen jaren met veel plezier naar Spanje gereden en stukken door Frankrijk getoerd met mijn 2010 R1200R. Op de snelweg en lange ritten viel deze fiets ondanks verbeterde zadel tegen. Vandaar dat ik over ben gestapt naar de RT.
Hiervoor reed ik een Yamaha Diversion js 900s. waar ik ook vele km door Frankrijk heb gereden. Met deze motor ben ik tijdens woon-werkverkeer aangereden. ik ben daar goed vanaf gekomen, maar mijn trouwe metgezel niet zo (total loss).
op dit moment ben ik een werkzoekende financieel expert en hobbykok. naast motorrijden zit ik ook graag op de racefiets. ik train veel door de week en in het weekend en rijd de tourklassiekers( Ronde van Vlaanderen 260 KM) (Parijs- Roubaix 240 KM) volgend jaar staat Milan-San Remo op het program( 300KM). zoals jullie zien ben ik een druk baasje.