Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Bijz: 2001
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Duiven
Voorstellen
Hallo allemaal,
Geweldig om te zien dat er een actief RT forum is!
Sinds Augustus ben ik ook de trotse bezitter van een hele mooie R1150RT (2001, 67000km). Tevens blijkbaar eigenaar geworden van de daarmee gepaard gaande typische mankementen (ABS/Servo kon ik binnen een maand verwijderen). 2e probleem heeft zich aangediend (nieuwe post volgt), maar die gaan we ook oplossen...
Ooit begonnen (1990) met een CB400N, gevolgd door een Honda GL650 Silverwing. Eigenlijk spijt dat die weg is gegaan, maar hij moest wijken voor de jongensdroom: BMW K-serie. Na twee K100's (RT en LT) kwam later de 'echte' K1100LT. Die staat er nog steeds, gekocht toen hij al het stadium 'oude pekelfiets' had bereikt en in de afgelopen jaren er niet mooier op geworden. Maar de K rijdt nog prima (173dkm) en dat alles met minimaal onderhoud.
Dus blijft voorlopig nog even aan als reservefiets.
Waarom dan een R?
Omdat ik het ' schudden' van de dwarsgeplaatste V-twin in de GL650 mis! Dat plezier hoop ik in de boxer een beetje terug te vinden. En natuurlijk omdat de R1150RT een schitterende motor is om te zien!
Groeten,
Fred
Geweldig om te zien dat er een actief RT forum is!
Sinds Augustus ben ik ook de trotse bezitter van een hele mooie R1150RT (2001, 67000km). Tevens blijkbaar eigenaar geworden van de daarmee gepaard gaande typische mankementen (ABS/Servo kon ik binnen een maand verwijderen). 2e probleem heeft zich aangediend (nieuwe post volgt), maar die gaan we ook oplossen...
Ooit begonnen (1990) met een CB400N, gevolgd door een Honda GL650 Silverwing. Eigenlijk spijt dat die weg is gegaan, maar hij moest wijken voor de jongensdroom: BMW K-serie. Na twee K100's (RT en LT) kwam later de 'echte' K1100LT. Die staat er nog steeds, gekocht toen hij al het stadium 'oude pekelfiets' had bereikt en in de afgelopen jaren er niet mooier op geworden. Maar de K rijdt nog prima (173dkm) en dat alles met minimaal onderhoud.
Dus blijft voorlopig nog even aan als reservefiets.
Waarom dan een R?
Omdat ik het ' schudden' van de dwarsgeplaatste V-twin in de GL650 mis! Dat plezier hoop ik in de boxer een beetje terug te vinden. En natuurlijk omdat de R1150RT een schitterende motor is om te zien!
Groeten,
Fred
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Voorstellen
Hallo Fred,
Van harte welkom op ons mooie
, bedankt voor je introductie en gefeliciteerd met de aanschaf van een
! Ik hoop dat het probleem met de RT spoedig wordt opgelost zodat je vele plezierige kilometers kunt gaan rijden. Tevens veel genoegen toegewenst op ons forum!
Eilert

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Laatst gewijzigd door EileRT op 24 okt 2016, 08:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
! We wensen je veel veilige en plezierige kilometers toe
Er is op ons forum veel te vinden op het gebied van nuttige tips en adviezen en daarnaast een aantal leden met ongelooflijk veel kennis en ervaring op het gebied van de techniek. Ik hoop dat de typische problemen snel achter je liggen!
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:
Hallo Fred,
, bedankt voor je introductie en gefeliciteerd met de aanschaf van een
!
En ik heb je volgende post ook al gelezen, hoop dat het uiteindelijk meevalt en dat je nog veel plezier gaat hebben van je
Hein

En ik heb je volgende post ook al gelezen, hoop dat het uiteindelijk meevalt en dat je nog veel plezier gaat hebben van je

Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!