Hallo!
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Harlingen
Hallo!
Hallo allemaal,
ik ben sinds maandag in het bezit van een darkgraphite R1200RT en op mijn zoektocht naar een navi steun kwam ik uit bij forumlid Rendert die mij op dit forum wees.
Ik woon in Harlingen en mijn 1200RT is mijn eerste motor. Na het eerste jaar motor rijbewijs een paar keer lichtere fietsen te hebben gereden, had ik mijn zinnen gezet op een Pan. Na die proefrit tipte de eigenaar van die zaak me ook een R1150RT om even op te rijden, dus de Pan links laten liggen!
Ik ben niet snel genoeg geweest met die 1150, vind de 1200 ook iets mooier dus na een half jaar zoeken, eindelijk gevonden!
Groeten,
Marijn
ik ben sinds maandag in het bezit van een darkgraphite R1200RT en op mijn zoektocht naar een navi steun kwam ik uit bij forumlid Rendert die mij op dit forum wees.
Ik woon in Harlingen en mijn 1200RT is mijn eerste motor. Na het eerste jaar motor rijbewijs een paar keer lichtere fietsen te hebben gereden, had ik mijn zinnen gezet op een Pan. Na die proefrit tipte de eigenaar van die zaak me ook een R1150RT om even op te rijden, dus de Pan links laten liggen!
Ik ben niet snel genoeg geweest met die 1150, vind de 1200 ook iets mooier dus na een half jaar zoeken, eindelijk gevonden!
Groeten,
Marijn
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Hallo!
Hallo Marijn,
Van harte welkom op ons mooie
en gefeliciteerd met de aankoop van een mooie
! Vele plezierige kilometers toegewenst en ook veel genoegen op ons forum!
Eilert
Van harte welkom op ons mooie

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Laatst gewijzigd door EileRT op 19 okt 2016, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:
Hallo Marijn, ook namens mij, ook veel plezier op dit mooie forum.
Hein
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
- RT1
- Type: Ik heb een andere motor
- Bijz: Honda GOLDWING 1800A
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Deurne
Hallo Marijn
Veel plezier met je nieuwe motor.
Mocht jke nog niet geslaagd zijn voor je navigatie steun kijk dan even in onderstaande link:
viewtopic.php?f=7&t=12622
Hier staan nog wat leuke spulletjes voor de RT, misschien dat dat iets voor je kan zijn
Rob
Veel plezier met je nieuwe motor.

Mocht jke nog niet geslaagd zijn voor je navigatie steun kijk dan even in onderstaande link:
viewtopic.php?f=7&t=12622
Hier staan nog wat leuke spulletjes voor de RT, misschien dat dat iets voor je kan zijn

Rob
[b]Honda: Gold Wing 1800 - Honda Deauville 650 - BMW R75/6[/b]: vroeger: R1200RT, PE 1100
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!