Nu veel last van nek rug en hoofdpijn plus tintelingen in mijn rechter arm en hand. De auto is all risk verzekerd maar de schade kan behoorlijk hoog zijn. Voorlopig is de auto bijzaak. Nou eerst rust en hopelijk dat de pijn snel minder word.

Moderator: RT_Patrick
Op de motor doe ik dit inderdaad wel maar dan is gas bijgeven ook wat meer effectief. Bij dit verkeerslicht staat de camera en die werkt goed. En de boetes zijn niet mis in Nederland.Baird schreef:Sterkte joh!
Daarom rij ik op de motor liever vlot door oranje dan 'stoppen als je nog kunt stoppen'
Geen breuk te zien maar ze hebben dezelfde foto meerdere keren genomen. En ze geven de resultaten door aan mijn huisarts. Gelukkig wel rechtsbijstand en all risk verzekering . Moeilijk om met al de dingen bezig te zijn terwijl je eigenlijk het liefst wilt slapen maar het moet gedaan worden.Robbel schreef:Hoi Ton
Was er op de foto's iets te zien? Goed in de gaten houden hoor, want je (kan) houdt er zo maar een nekhernia aan over (houden). Verzekering tegenpartij aansprakelijk stellen voor letselschade. Heb je een rechtsbijstandverzekering?
Beterschap!!
Rob V
The Road to hell is paved with good intentions...Ton1959 schreef:Bedankt Bert,
Nu naar het politiebureau een rapport laten opmaken. Degene die op mij reed laat niks meer van zich horen. Tja dan toch maar de rechtsbijstand en de verzekering de zaken laten oplossen. Triest dat het zo allemaal gaat.
Tja als ik op de motor had gezeten dan had ik vandaag dit niet meer getypt. En alles gaat zo 's nachts door je hoofd. Ik heb die klap vannacht nog een aantal keren meegemaakt voor ik uiteindelijk in slaap viel. Morgen weer naar de doctor linker onderarm en hand beweegt steeds minder goed. Ik snap gewoon niet dat een veroorzaker van het ongeluk al niet even contact opneemt maar ja misschien komt het vaak voor dat dit het geval is.Wolfs RT schreef:Dat is schrikken!!! Gelukkig zat je niet op je motor want dan was je er lichamelijk een stuk slechter aan toe geweest.
Tja, en de politie.....nou ja, succes met de hele procedure. Hopelijk wordt dit alles snel opgelost zodat je je kan focussen op lichamelijk herstel.
Ja, ik denk dat ik het wel snap: ik denk dat de veroorzaker vriendelijk doch dringend door zijn verzekeraar is bevolen om geen contact met je op te nemen. Zonkan hij geen uitspraken omtrent de schuldvraag doen.... Ik snap gewoon niet dat een veroorzaker van het ongeluk al niet even contact opneemt maar ja misschien komt het vaak voor dat dit het geval is.
Nexxo schreef:Heel veel beterschap gewenst
Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
De info bij het RDW is helaas niet up to date. Dus als ik een auto vandaag verzeker kan hij schijnbaar ook een week daarna toch nog als onverzekerd op de site van het RDW staan. Ik houd alles al bij .Robbel schreef:Ton,
Aanrader: Houd een journaal bij. Daarin schrijf je alles op wat betrekking heeft op de aanrijding en de gevolgen c.q. afloop daarvan. ( schade auto, bezoek schade expert, contact met de verzekering(en) bezoeken aan artsen, de acties van jezelf enz enz. Tevens hun namen, mededelingen. telefoonnummers en natuurlijk de data.
Even ter info: Als je het kenteken van de tegenpartij bij de RDW intikt kun je zien of dat voertuig verzekerd is.
Sterkte en nogmaals beterschap.
Inderdaad "gelukkig" dat de tegenpartij verzekerd is (wat klinkt "dat" eigenlijk raar bij een ongeluk . . . ) en dan hopen dat de auto in onderling overleg door de experts total loss wordt verklaard. Ik hoop ook dat je dan het bedrag krijgt uitgekeerd om weer een goede andere auto aan te schaffen. Dit laatste is materiaal en is te vervangen, jij niet! Denk dus goed aan jezelf! Het feit dat je een logboek bijhoudt na dit ongeluk is belangrijk. Het is te vroeg om te vermelden, maar de verzekeraar van de tegenpartij, wil wellicht je dossier na verloop van tijd afronden en dus afsluiten. Je rechtsbijstandsverzekering zal, in overleg met jou, daar alleen mee akkoord gaan als ook alles bij jou volledig hersteld is.Ton1959 schreef:Nou weer wat verder. De tegenpartij is gelukkig wel verzekerd dus alles moet goedkomen. Deze week hoor ik of de expert het eens is met het schadebedrijf. Ik hoop het wel omdat de auto toch een flinke klap heeft gehad.
Bedankt het heeft zijn tijd nodig komt vast allemaal goed. De fysio grapte al je bent nog niet klaar hier hoor we verdienen graag nog wat meer aan je.. Dacht dat ik alleen van de Engelse sarcastische humor was. :)Wolfs RT schreef:Ach nee man!
Dat klinkt niet best en erg pijnlijk. Rust, rust en rust is het enige advies wat ik je kan geven. Heel veel sterkte nogmaals.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!