Van harte welkom op ons mooie

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Willempie1 schreef:Dank je hein ,ik weet ze allemaal nog, van elke motor een foto met aan en verkoop adressen, bij interesse zal ik ze allemaal hier noteren!heinvandermeijs schreef:Je 58e motor al Wim. Weet je ze allemaal nog?
Van mij uit ook hartelijk welkom op dit mooie.
Hein
Om positief te blijven zou ik nog dit jaar het volledige remsysteem inclusief de ABS module (laten) verversen . . .Willempie1 schreef:Abs is verleden jaar nog ververst
Hier spreekt helaas een ervaringsdeskundige:Willempie1 schreef:Iedereen heeft t maar over remsysteem verversen elk jaar,ik heb al verschillende bmw,s gehad met abs en nog nooit iets gehoord van de dealer over doorspoelen. Ik ben er niet bang voor ,vooral niet met mn rvs leidingen,
Dat is jammerlijk genoeg een hele fout aannamen;Willempie1 schreef:Iedereen heeft t maar over remsysteem verversen elk jaar,ik heb al verschillende bmw,s gehad met abs en nog nooit iets gehoord van de dealer over doorspoelen. Ik ben er niet bang voor ,vooral niet met mn rvs leidingen,
Dat is correct vastgesteld. Hoewel het advies voor wat betreft het ABS systeem en het noodzakelijke onderhoud natuurlijk wel zeer nuttig en in dit geval ook zeker op zijn plaats is (Dingeman schreef:Dit is toch een "Voorstel-draadje"?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!