Temperatuur.... je went er snel aan

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

jaapwess
Type: Ik heb een ander type BMW
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Marknesse

Temperatuur.... je went er snel aan

Ongelezen bericht door jaapwess »

Vanochtend onderweg naar het werk (tussen 6:45 en 8:00) was het rond de 19 graden. Normaal zou je het lekker vinden, maar met dat warme weer.... vond het zelfs frisjes :-)
---------------------------------------------------
'83 K100, '91 K75, '18 K1600GT, '18 F800GS
Arjan W
2024
2024
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: Temperatuur.... je went er snel aan

Ongelezen bericht door Arjan W »

Vanochtend toen ik wegreed was het nog maar 12 graden. Ik vond het heerlijk. Ik moet wel zeggen dat ik nu weer mijn winterbroek aanhad (zonder voering) en een gevoerde zomer jas. Maar top dit weer _004
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Ton1959
Bijz: R80
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Arjan W schreef:Vanochtend toen ik wegreed was het nog maar 12 graden. Ik vond het heerlijk. Ik moet wel zeggen dat ik nu weer mijn winterbroek aanhad (zonder voering) en een gevoerde zomer jas. Maar top dit weer _004
Ik reed gisteren naar Enkhuizen een ritje van 350 km en rijden met mijn motor jeans ging nog terwijl ik pas rond 1900 uur thuis was. Maar als het wat kouder word kan het motorpak weer volledig aan.
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Na die tropische temperaturen van afgelopen week vind ik dit rustige (nazomer/herfst)weer een verademing. Gisteren wat later in de avond rond 21.30 uur teruggereden op de RT van mijn werk als docent op een lyceum (ouderavond) traject Heerenveen - Drachten op de A7. De temperatuur: een graad of 15. Ik had een leren motorpak aan, uiteraard zonder wintervoering. Mijn advies is om de wintervoering pas later in het jaar in te ritsen, anders heb je er niets aan als het echt koud gaat worden. ;)

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
jaapwess
Woonplaats of omgeving: Marknesse

Ongelezen bericht door jaapwess »

's ochtends begint het nu wel fris te worden (6 graden vanochtend, maar ik ben met de trein op pad vandaag) maar 's middags en 's avonds is het heerlijk rijden.
Morgenochtend de voering weer in de jas stoppen, en in het weekend de doorwaai jas weer in de wasmachine, die kan een wintertje de kast in. Heeft weer goede diensten bewezen dit seizoen :-)
---------------------------------------------------
'83 K100, '91 K75, '18 K1600GT, '18 F800GS
JC1150
Type: Overig R-serie
Bijz: R1150RS
Woonplaats of omgeving: Arnhem

Ongelezen bericht door JC1150 »

vond het vanochtend ook erg spits op de motor. Rond de 5 graden inderdaad. Desalniettemin de zomer-outfit nog aan. Handvatverwarming is helaas kaduuk, maar de handkappen doen een hoop. De terugreis van het werk is nog altijd heerlijk! :)

Jeroen
Arjan W
2024
2024
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Arjan W »

Oef, de laatste dagen met de trein geweest. Mijn ogen prikkelen en mijn neus heeft lekkende pakkingen... Leuk dat snel veranderende weer _001
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”