Nieuw
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Nieuw
Dag allemaal!
De naam is Reinder. Sinds kort eigenaar van een R850R, net als mijn naam beginnend en eindigend met een R. Het model is de uitvoering uit 2002, motor is gebouwd in december 2004. Het is mijn eerste motor. Rijbewijs moet ik nog halen, maar toen ik deze R850R zag, was ik meteen verkocht. Elke keer als ik nu achtjes en langzame slaloms ga oefenen op het parkeerterrein, weet ik nu tenminste waarvoor ik het doe. Ook tijdens de lessen is BMW altijd dichtbij, want ook al ploeter ik zelf op een Honda GSF 500, mijn instructeur zoeft majestueus achter mij aan op zijn R1150.
Tot ik mijn kaart in de zak heb, hoop ik hier op het forum veel nuttige info te vinden over mijn motor, met name onderhoud e.d., maar vooral ook veel voorpret bij het genieten van (bijna) BMW rijder zijn!
Hopelijk zien we elkaar snel op het asfalt!
Gr Reinder
De naam is Reinder. Sinds kort eigenaar van een R850R, net als mijn naam beginnend en eindigend met een R. Het model is de uitvoering uit 2002, motor is gebouwd in december 2004. Het is mijn eerste motor. Rijbewijs moet ik nog halen, maar toen ik deze R850R zag, was ik meteen verkocht. Elke keer als ik nu achtjes en langzame slaloms ga oefenen op het parkeerterrein, weet ik nu tenminste waarvoor ik het doe. Ook tijdens de lessen is BMW altijd dichtbij, want ook al ploeter ik zelf op een Honda GSF 500, mijn instructeur zoeft majestueus achter mij aan op zijn R1150.
Tot ik mijn kaart in de zak heb, hoop ik hier op het forum veel nuttige info te vinden over mijn motor, met name onderhoud e.d., maar vooral ook veel voorpret bij het genieten van (bijna) BMW rijder zijn!
Hopelijk zien we elkaar snel op het asfalt!
Gr Reinder
- heinvandermeijs
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Contacteer:
Re: Nieuw
Mooi verhaal Reinder.
Hein

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Reinder,
en
dat je nu al valt als een (boxer) blok voor de BMW!
Succes met de laatste loodjes om het motorrijbewijs te halen en daarna gaat de wereld op twee wielen voor jou open!
Eilert

Succes met de laatste loodjes om het motorrijbewijs te halen en daarna gaat de wereld op twee wielen voor jou open!

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!