Ja, nieuw hier . . .

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

JoopG
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam HvH

Ja, nieuw hier . . .

Ongelezen bericht door JoopG »

Goedenavond,
mijn naam is Joop, 59 jaar en woon in een deelgemeente van Rotterdam.
Motorrijden doe ik vanaf mijn 17e jaar. Veel motoren heb ik niet gehad.
Mijn 1ste, een oude Harley Davidson uit 1943, heb ik destijds voor een prikkie in Delft gekocht.
Een benzine zuipende en rammelende olieboot met een groot Jan Cremer gehalte, welke ik in het eerste jaar zodanig heb opgeknapt,
zodat er weer redelijke afstanden met een tank benzine afgelegd konden worden. In de ruim 30 jaar dat ik deze gehad heb, is er veel aan gesleuteld en nog veel meer mee gereden.
In 2010 heb ik de Harley over gedaan aan een zoon van m'n Harley maatje die er verdraaid goed mee om weet te gaan.
Om niet met de auto file te moeten rijden heb ik in 2011 een BMW R100RT uit 1991 gekocht. Hier heb ik het jaarrond 5 jaar woon/werk en ritten mee gereden, totdat ik na veel twijfelen ben overgestapt op een BMW R1150RT uit 2002.
Mooie motor, waar ik weer jaren plezier van hoop te hebben.
Via dit forum hoop ik wat op te steken van de ervaringen en kennis van de leden over de 1100/1150 en misschien dat ik op mijn beurt ook iets kan betekenen.
Met vriendelijke groet,
BééèMWéé-2002
Laatst gewijzigd door JoopG op 21 jul 2016, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Ja, nieuw hier . . .

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Joop,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en ik hoop dat je heel veel plezier beleefd aan je -1150- en natuurlijk ook snel thuis voelt op ons forum! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”