even voorstellen: beamer1200rt
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- beamer1200rt
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS 2004
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Zeist
even voorstellen: beamer1200rt
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Deelnemen aan forums doe ik pas sinds kort.
Sinds 1995 rijd ik motor. Zo ongeveer tussen de 5000 en 10000 km per jaar. Rijden in de bergen vind ik het mooiste dat er is. De snelweg vermijd ik zo mogelijk. Als het even kan een week in juni en een week in september samen met een vriend of als deelnemer aan een groepsreis. Altijd gezellig.
Mijn motorverleden:
K75
K1100LT
R1100RT
R1150GS
R1150RT
R1150RT
R1200RT
Ik ben lid van de BMW Club Nederland, MAG en KNMV.
Groet,
beamer1200rt
Ik ben nieuw hier. Deelnemen aan forums doe ik pas sinds kort.
Sinds 1995 rijd ik motor. Zo ongeveer tussen de 5000 en 10000 km per jaar. Rijden in de bergen vind ik het mooiste dat er is. De snelweg vermijd ik zo mogelijk. Als het even kan een week in juni en een week in september samen met een vriend of als deelnemer aan een groepsreis. Altijd gezellig.
Mijn motorverleden:
K75
K1100LT
R1100RT
R1150GS
R1150RT
R1150RT
R1200RT
Ik ben lid van de BMW Club Nederland, MAG en KNMV.
Groet,
beamer1200rt
Re: even voorstellen: beamer1200rt
Hallo Hans,
Welkom op dit geweldige forum!
Je hebt vele fietsen (en nogal verschillende, als ik zo vrij mag zijn) gehad, je zult wel aardig wat verhalen en ervaringen hebben.
De RT familie heb je zowat geheel gehad, op een paar modellen na :lol:
Is u dealer misschien? (grapje!)
Ben ook KNMV lid, de rest moet ik nog overwegen en uitzoeken.
Voordeel van een forum, je kunt altijd je ei kwijt, of het nu een probleem is, een vraag, een verhaal, een foto van je fiets of 1 van je reizen, alles is hier welkom!
Foto's worden hiet altijd zeer op prijs gesteld, maar verhalen, annecdotes, vragen, etc, etc, je zult verbaasd zijn over de vele reacties.
Je hebt er 800+ vrienden bij, en het groeit met de dag
Helaas wat minder vriendinnen, die zijn in de minderheid, altijd een gemis vindt ik
Welkom op dit geweldige forum!
Je hebt vele fietsen (en nogal verschillende, als ik zo vrij mag zijn) gehad, je zult wel aardig wat verhalen en ervaringen hebben.
De RT familie heb je zowat geheel gehad, op een paar modellen na :lol:
Is u dealer misschien? (grapje!)
Ben ook KNMV lid, de rest moet ik nog overwegen en uitzoeken.
Voordeel van een forum, je kunt altijd je ei kwijt, of het nu een probleem is, een vraag, een verhaal, een foto van je fiets of 1 van je reizen, alles is hier welkom!
Foto's worden hiet altijd zeer op prijs gesteld, maar verhalen, annecdotes, vragen, etc, etc, je zult verbaasd zijn over de vele reacties.
Je hebt er 800+ vrienden bij, en het groeit met de dag

Helaas wat minder vriendinnen, die zijn in de minderheid, altijd een gemis vindt ik

- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Welkom!!
Geniet in optima forma van de prachtige motorsport en je BMW!
Wens je veel en veilige kilometers toe.
WernerB
Geniet in optima forma van de prachtige motorsport en je BMW!
Wens je veel en veilige kilometers toe.
WernerB
Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

Hoi welkom hier, veel leesplezier en uiteraard motorplezier!
Gr. Milan
Gr. Milan
Welkom op het forum en ik sluit me helemaal bij je aan. Snelweg mijden en hoe stijler en hoe meer haarspeldbochten des te beter.
Gr Bas
Gr Bas
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!