Tot nu toe vind ik wel voor de RT, maar niet voor de RS. Ik weet niet, of deze leidingen anders zijn.
Bij voorbaat allemaal bedankt voor het mee zoeken/denken.
Groet,
Ruud

Moderator: RT_Patrick
Van Weststellingerwerf naar Zwolle is ook geen lange rit...HermanSietsma schreef:Hoi Ruud,
Je bent van harte welkom bij ons in Zwolle. Wij hebben al voor diverse motoren op maat besteld en gemonteerd. Onder andere ook voor mijn oude K100LT woon werk motor.
Gr Herman
Als de nieuwe leidingen en banjo en hoek hetzelfde is qua vorm als de oude moet je geen tordering hebben tochRuudR schreef:Vandaag, na een behoorlijke wachttijd, heb ik de remleidingen gemonteerd. Halve motor uit elkaar, omdat mijn grote handen nergens tussendoor konden. De leidingen zitten op z'n plaats, alleen zaten de diverse banjo's niet helemaal in de juiste hoeken, waardoor en zeer lichte tordering in 2 leidingen nodig was. Lengte klopte allemaal precies, zo ook de hoeken aan de banjo's. Alleen het ontluchten is nog niet gebeurd, omdat ik nergens mijn transparante slangetje kon vinden. Morgen kijk ik even, of een regionale motorzaak er even tijd voor heeft.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!