De nieuwe.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Michel

De nieuwe.

Ongelezen bericht door Michel »

Nadat ik mijn eerste vraag op dit forum had geplaatst werd mij duidelijk dat het voorstellen op prijs wordt gesteld.

Laat begonnen met motorrijden, op mijn 33ste pas. Ik ben ondertussen 55 geworden en met de motor over heel Europa gezworven, kortom ondanks laat begonnen wel de kilometers gemaakt. Tot een paar jaar geleden 2 motorfietsen gehad waaronder een "pekelfiets". Momenteel een auto van de zaak waardoor woon-werkverkeer niet meer met de motor gedaan wordt.

Na een tweetal nieuwe R1150RT's gehad te hebben eind 2014 overgestapt op de R1200RT. Meesteal 1x per jaar met de vrouw achterop een weekje met de motor op vakantie. Op de luxe wijze, hotels o.i.d., niet meer in de tent.

Ik wens een ieder fijne en veilige kilometers, groet,

Michel
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: De nieuwe.

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Michel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum , bedankt voor je introductie en vele plezierige kilometers toegewenst met je RT! _004

Ik hoop dat je probleem met de navigatie (aangegeven in een ander draadje) spoedig wordt opgelost . . .

[groet] Eilert
Laatst gewijzigd door EileRT op 25 apr 2016, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: De nieuwe.

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Dank voor je introductie _004 Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”