even voorstellen: Peter

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

peerpas

even voorstellen: Peter

Ongelezen bericht door peerpas »

hoi,
ben Peter 43 jaren jong, woon in Belgie in de noorderkempen vlakbij NL Breda - Tilburg.
ben vooral plezier motorrijder ong. 8000 km/jaar. heb 7 jaren met een K75RT gereden die heb ik 2 jaar geleden geruild tegen een R80RT die ik een volledige revisie gegeven heb.
nu ben ik op zoek naar een R1100RT voor het gewone toer werk en de R80 wil ik houden voor de classic treffens te rijden.
dus ik hoop dat ik al van dit forum gebruik mag maken omdat ik de R1100RT nog niet heb maar dat moet tegen kerstmis wel opgelost zijn. ( ik hoop in een pak onder de kerstboom)
groeten,
Peter
Stingray

Re: even voorstellen: Peter

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom op het forum en succes met je zoektocht naar een RT. Gr Bas
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Nou welkom hier en succes met je zoektocht naar en een "nieuwe RT" en naar een hele grote kerstboom, als jij de RT eronder wilt stallen 8-)

Gr. Milan
DutchBear
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: lekker groot
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn

Ongelezen bericht door DutchBear »

Hoi Peter

Welkom alhier.
Genoeg info te vinden.

gr
Peter
R1200GSA 2010
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Peter,

leuk weer een Belgisch forumlid te mogen verwelkomen, en nog wel een die al enthousiast is zonder dat er nog een RT aanwezig is.

ik be er zeker van dat je een mooie zal uitkiezen en er veel plezier van mag beleven.

tot ziens en veel plezier hier op 'ons' forum en op de toekomstige bijeenkomsten.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”