Nette stand en wat extra's, zie iig een Travellock

Maarrrr, de voorste remschijven zijn volgens mij niet origineel.
Bij die stand al nieuwe schijven is wellicht wat vroeg.
Wat denken de kenners?
Moderator: RT_Patrick
Ik zei dan ook: kan een 'foute' versnellingsbak zijn...Kees BMW schreef:Goedenavond.
Als hij bij de dealer onderhouden is (boekje) is de versnellingsbak toendertijd gratis reviseerd.
Gr-Kees.
Bedankt voor de tip!Bert M schreef:Dat je het risico loopt dat op een zeker moment de eerste en tweede versnelling echt niet meer ingelegd willen worden. Lastig (en kostbaar)!
![]()
Bert M
Als die busjes los te vervangen zijn.....?PaPinkelman schreef:Waarom denk je dat het niet de originele remschijven zijn? Zien er aardig 'standaard' uit. Hoogstens zitten er nieuwe busjes in (tegen het 'rammelen' van de schijven).
Bij een km.stand van 51.000 is het onwaarschijnlijk dat de remschijven zodanibg versleten zijn geweest dat vervanging noodzakelijk was....
Dit is voor mij nieuwe informatie. Ik heb een dealer-onderhouden RT van 1995. Gekocht met 42K op de teller.Kees BMW schreef:Goedenavond.
Als hij bij de dealer onderhouden is (boekje) is de versnellingsbak toendertijd gratis reviseerd.
Gr-Kees.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!